Újabb öt országgal bõvült a Sony Ericsson közép-európai régiója
Andrea Gaal több mint húszéves munkatapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció, a multimédia és IT ipar területén. Miután irányítása alatt a Sony Ericsson CHAT régió (amelybe Ausztria és Svájc tartozik) az egyik legsikeresebbé vált, Andrea Gaalt 2009 októberében kinevezték az amerikai régióhoz tartozó Sony Ericsson Canada ügyvezető igazgatójává. Andrea Gaal a közelmúltban kapta meg a vállalat kiemelkedő egyéni teljesítményért adományozott díját, részben a nyereségesség területén világszerte elért legnagyobb növekedésért, részben pedig az Xperia X10 igen sikeres kanadai piaci bevezetéséért. Észak-amerikai sikere után 2010 októberében vette át a közép-európai régió vezetését, amelyhez eredetileg hat ország tartozott: Csehország, Horvátország, Lengyelország, Magyarország, Szlovákia és Szlovénia. Ez a piaci egység növekedett most további öt országgal - Albániával, Bosznia-Hercegovinával, Szerbiával és Koszovóval, illetve Montenegróval.
Kapcsolódó cikkek
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
- A szolgáltatásokat erősíti a Xerox Magyarország új ügyvezetője
- Gerhard Sturm a Sony Ericsson új, Közép-Európáért felelős alelnöke
- Papp István a Microsoft Magyarország Kft. új ügyvezetője
- Elhunyt Steve Jobs, az Apple atyja
- Új vezérigazgató az Ericsson Magyarország élén
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
- A vezérigazgató és több vezető is távozik a Synergontól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.
2023-as energiagazdálkodási trendek az építőipari szektorban
Energiagazdálkodási szempontból számos nehézséget hozott a 2022-es év, és egyes problémákkal továbbra is szembe kell néznie a piacnak. De melyek lehetnek a legoptimálisabb megoldások, és milyen nemzetközi piaci trendek határozzák meg idén a témában a kereskedelmi, ipari és lakóépületek ágazatát? Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának szakembere legfrissebb elemzésében felvázolja a legfontosabb irányvonalakat.
A használtcikk, mint termék a világhálón is hasít
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-uk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített. A ruhák és a számítástechnikai eszközök a legkelendőbbek ebben a kategóriában, de a használt könyvek is felkerültek a dobogóra a magyarok online vásárlói kosarában. Csehországban az e-kereskedelem egyik leggyorsabban növekvő és legnagyobb forgalmat bonyolító szektora a használtcikk piac, Magyarországon is jól járhat az a vállalkozó, aki használt termékeivel az online tér felé nyit.