Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben

forrás Prim Online, 2011. szeptember 14. 14:38

A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) idén másodszor, széleskörű szakmai együttműködéssel rendezi meg Magyarországon a call center iparág nemzetközi szinten is kiemelkedő kiállítását, a Budapest Callingot. Az október 18-19-án sorra kerülő szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba.

A közvetlen ügyfélkiszolgálás, a call centerek egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, az ehhez kapcsolódó iparág pedig az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely jelenleg Magyarországon közel 60-65 ezer embert foglalkoztat. Az iparág meghatározó szakmai szervezete, a Humán Erőforrás Alapítvány ehhez kapcsolódóan idén másodszorra szervez nemzetközi szakkiállítást Budapesten. A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedőbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról.

A legjobb külföldi gyakorlatok a call center iparágban

A kiállítás egyik célja idén a legújabb kihívásoknak és trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok bemutatása. A II. Budapest Calling gyémánt fokozatú támogatója, a Magyar Telekom jóvoltából a rendezvényt Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitja meg, aki a legjobb nemzetközi gyakorlatokat ismertető szimpóziumon is előadást tart.
Kiállítóként vesz részt a rendezvényen a Magyar Telekom leányvállalata, a KFKI Rendszerintegrációs Zrt., amelynek portfoliójában kiemelt szerepet játszik az optimális contact center megoldás kiválasztása és az ügyfelek IT környezetébe illesztése.

Innovatív magyar fejlesztések
Az idei kiállítás külön szimpóziumot szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, és bemutatja, hogy milyen, a külföldi piacokon is versenyképes újításokat kínálnak a magyar vállalkozások a call centerek fejlesztéséhez, hatékonyságuk növeléséhez. A kiállításon bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is. A Voice Miner nemzetközi szinten is újszerű és egyedülálló rendszer, amely mesterséges intelligencia alkalmazásával felismeri a telefonbeszélgetés során megjelenő érzelmeket, és az adatokból automatikusan üzletfejlesztési célú elemzéseket készít.

Kulcsszavak: kiállítás call center

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Frissítést kapott a Samsung Internet

A Samsung bejelentette gyors és megbízható webböngészője, a Samsung Internet legújabb frissítését. A Samsung Internet 13.0 számos új funkcióval és fejlesztéssel teszi egyszerűbbé és biztonságosabbá az internethasználatot. A felhasználói élmény új adatvédelmi és biztonsági megoldásokkal lesz teljes.

2020. december 5. 15:59

Hatékony tippek a Doro-tól

A mobiltelefon összeköt szeretteinkkel és segít a kapcsolattartásban, ugyanakkor ez az a tárgy, amit napjában a legtöbbször érintünk meg. Felmérések szerint naponta több mint 2500 alkalommal érintjük meg mobilunkat, ami óriási szám! A szinte állandó használat miatt a baktériumok és vírusok melegágya lehet a készülékünk, ezért szakértők azt javasolják, hogy a rendszeres mobil-tisztítást is vegyük fel a mindennapi rutinok közé. A jó hír az, hogy ez nem bonyolult művelet és nem tart tovább pár percnél. A szenior telefongyártó, a Doro megmutatja, mit tegyünk, és mit ne tegyünk telefonunkkal, ha alaposan és hatékonyan akarjuk fertőtleníteni azt.

2020. december 5. 14:26

Több mint 800 milliárd forinttal fűtheti a magyar GDP-t az 5G

A következő években nettó 826 milliárd forinttal járulhat hozzá a magyar gazdasághoz az 5G technológia, jelentősen támogatva a koronavírus-válság utáni újjáépítést is – derül ki az Ericsson kutatásából. Az egész Európa számára jelentős hatással bíró technológiát ráadásul részben magyarországi kutató-fejlesztő központjában fejleszti a vállalat.

2020. december 5. 11:52

Az ABB és a Nüvü kamerákat szállít a NASA jövőbeni űrtávcsövéhez

2025-ben, a NASA Sugárhajtómű-laboratóriumától (Jet Propulsion Laboratory) elnyert, két évre szóló megbízás keretében az ABB/Nüvü Camēras technológiájával szerelik fel azt az űrtávcsövet, amellyel a Naprendszeren kívüli bolygók (exobolygók) képét fogják rögzíteni.

2020. december 5. 09:54

A BME és a HONOR az egyetemi alkalmazásfejlesztést támogatja

A Honor nemzetközi technológiai márka okostelefonokkal és pályázati lehetőséggel támogatja az alkalmazásfejlesztést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszékén. A megállapodás részeként a mobilszoftver-fejlesztés mellékspecializációval bíró hallgatók tanulmányaik során Honor 9X Pro és Honor 9A készülékeket használva fejleszthetnek alkalmazásokat.

2020. december 4. 19:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ismét lehet pályázni a Magyar Innovációs Nagydíjra

2020. december 1. 14:57

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52
online sportfogadás