Itt a Firefox első verziója Androidra!

Kütyü magazin, 2011. szeptember 15. 08:30

A Mozilla egyik legfontosabb fejlesztése, hogy elkészítse a Firefox Androidos gépekre szánt verzióját. Ennek eredménye, hogy tegnap megjelent a böngésző első teszt példánya.

"Elértünk egy olyan állapotot, ami már működőképes, és elég jó ahhoz, hogy visszajelzéseket kaphassunk róla" - írta Lucas Rocha, az egyik fejlesztő egy blog postban tegnap. "Nem szabad elfelejteni, hogy ez egy nagyon korai verziója a szoftvernek. A design folyamatosan fejlődni fog, egyelőre még sok hiányosságot látunk mi is."

A kisebb kijelzős készülékeken jobbról-balról lehet a kezelőfelületet "elővarázsolni", de a nagyobb, táblagép verzióban már találunk egyéb elemek is, amik állandóan szem előtt vannak (címsor, újratöltés, könyvjelzők stb.).

Az okostelefonokra fejlesztett Firefox verzióval a Mozilla határozottan elindult az Androidos táblagépek piacán, kívácsian várjuk, mekkora szeletet sikerül szereznie a jelenlegi mobilböngészők között.

A Mozilla kénytelen az Androidot választani a mobilpiacra való "betöréshez", hiszen a MeeGo és a Windows Mobile 6.5 már kifutóban van, a Windows Mobile 7 nem rendelkezik a szükséges képességekkel (így nem futhat rajt Firefox), az Apple iOS pedig csak olyan böngészök futtatását teszi lehető, amik az Apple WebKitre épülő motorral rendelkeznek.

Hosszú út áll a böngésző előtt, hiszen a Net Application által a világ mobilböngésző-használatáról készített tanulmány szerint a Safari a vezető a piacon, az Opera Mini és az Android "gyári" böngészője a második és harmadik, tehát látszik, hogy az előre telepített böngészők vezetik a piacot.

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Genesis termékei már a Media Marktban is kaphatók

Az elsősorban gamer perifériákat gyártó Genesis termékei mostantól már a Media Marktban is kaphatók. Elsőként billentyűzetek, egerek, egérpadok, fejhallgatók kaptak helyet a kínálatban, mely a jövőben fokozatosan tovább bővül. Ennek a lépésnek köszönhetően a magyar gamerek számára még könnyebben elérhetővé váltak a kedvező áron jó minőséget nyújtó márka termékei.

2021. november 27. 19:26

Erősödik a GuideVision európai és hazai ügyfélportfóliója

A GuideVision cseh központú európai vállalat 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemeltnek számít a IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kiemelkedik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. 

2021. november 27. 17:59

Új okosórát hoz a magyar piacra a HUAWEI

Klasszikus karórákra emlékeztető dizájnnal, nagyobb kijelzővel, vékonyabb készülékházzal, forgatható koronával és még strapabíróbb borítással ékezik Magyarországra a Watch GT 3. A HUAWEI legújabb, valódi stílusikon okosórájának előlapja rozsdamentes acélból, hátlapja polimer szálas kompozit anyagból készült, ami egyrészt ellenállóbbá teszi a környezeti behatásokkal szemben, másrészt igazán egyedi és különleges stílus-kiegészítővé válik a csuklón. És emellett akár két hétig is bírja egyetlen feltöltéssel. 

2021. november 27. 16:22

Csúcsvezetők a nappaliban

Napról napra változó piaci környezet, távmunka, széteső csapatok és hektikus üzletmenet – az elmúlt két évben lassan hozzászokhattak a vezetők a koronavírussal érkező bizonytalansághoz és a folyamatos újratervezéshez, most viszont ideje a jövőre koncentrálni. Míg a 2020-as Strech konferencia a COVID-válság által felvetett akut problémákkal és gyakorlati tippekkel várta a felső vezetőket és menedzsereket, idén már a hosszabb távú stratégiák, a válságálló és tartós sikert hozó megoldások kerülnek a nemzetközi menedzsment konferencia fókuszába december 7. és 9. között. A szervezők többek között a Morgan Stanley és a Prezi világhírű szakembereivel, sőt, a magyar férfi vízilabda válogatottat sikerre vezető Kemény Dénessel keresik a választ a kérdésre: mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

2021. november 27. 14:55

Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) meghirdette a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására felhívó pályázatát, amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről, megalapozza azt a stratégiát és kijelölje azokat az irányokat, amelyek a hazai kereskedelem digitális felzárkóztatását célozzák. A DKSZ alapító partnerei között van az Adevinta Hungary, a Google, az IVSZ, a DHL, a Mastercard, a Growww Digital és a Webshippy. A szövetség létrehozásának célja a magyar digitális kereskedelem helyzetének előmozdítása, ezt a munkát segíti a tervezett kutatás. 

2021. november 27. 13:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12