A Facebookon választja ki 2012 legjobb támogatandó programját az OTP
A facebookos közösség segítségével választja ki az OTP Bank azt a pályázati programot, amely a megvalósításhoz elnyeri a bank 3-5 millió forint közötti támogatását.
A pénzintézet a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvánnyal együttműködésben indított pályázatán civil szervezetek, alapítványok, egyesületek indulhattak el a támogatásért.
November közepéig mintegy 120 pályázat érkezett, közülük a NIOK által kiválasztott 30 program, az ezeket kidolgozó civil szervezetek, alapítványok és egyesületek kapnak bemutatkozási lehetőséget a bank Facebook-oldalán - közölte a bank kedden az MTI-vel.
A közösségi oldal követői december 11-ig szavazhatnak a nekik legszimpatikusabb programokra. A legtöbb szavazatot kapó 5 szervezet közül a szakmai zsűri választja ki azt az egyet, amely elnyeri a pályázati programjához a 3-5 millió forint közötti támogatást.
Az OTP Bank - saját közlése szerint - mintegy 25 ezer fős "rajongótáborral" rendelkezik a közösségi médiában.
Kapcsolódó cikkek
- Facebook: 3,74-re csökkent a köztes személyek száma
- Viselkedés alapú vírusszűrés uniós támogatással
- Több, mint 300 weboldal aspirál Az Év Honlapja címre
- NMHH: frekvenciasáv-értékesítés a hálózatfejlesztés szolgálatában
- Szenzorok a testen – lezárult a 2009-ben indított All-Fitt projekt
- Újabb QWERTY-s Facebook mobil érkezik - Motorola Motokey Social
- A honlapod a holnapod - még két hét a nevezésre
- Facebook: Ismeretlenek hozzászólásait is követhetjük
- Közösségi portálokon az osztrák kormányfő
- Az év honlapja: közeleg a határidő
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
Építőipari innováció: egyedülálló vizsgálatot végeznek a Széchenyi István Egyetem munkatársai
Igazi kuriózum az a vizsgálat, amelyet a győri Széchenyi István Egyetem Építőanyag- és Szerkezetvizsgáló Laboratóriumában végeznek az intézmény munkatársai. Feladatuk egy piaci bevezetés előtt álló termék, a rozsdamentes acélból készített, hullámos gerincű gerenda viselkedésének feltérképezése. A hullámos kialakítás jelentősége, hogy a gerinc merevsége nagyobb a hagyományos, egyenes gerinchez képest, ezáltal csökkenthető a profil vastagsága, súlya, végső soron bekerülési költsége és az előállítás környezeti terhelése is.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.