A Discovery 2021 elején elindítja globális streamingszolgáltatását

forrás: Prím Online, 2020. december 8. 18:50

A Discovery bejelentette hogy discovery+ néven elindítja előfizetéses non-fiction streamingszolgáltatását. Az Egyesült Államokban 2021. január 4-én debütáló szolgáltatás exkluzív partnere a Verizon. A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel*.

A discovery+ a streamingszolgáltatások közül az eddigi legszélesebb tartalmat nyújtja. Exkluzív, eredeti sorozatokat tesz elérhetővé azokban a népszerű témákban, ahol a Discovery márkák erős vezető pozícióval bírnak – életmód, emberi kapcsolatok, otthon és főzés, valós rejtélyek és bűnesetek, paranormális világ, kaland, természet, tudomány, technológia és környezetvédelem –, emellett magas minőségű dokumentumfilmeket is kínál. A Verizon a discovery+ bevezetését az Egyesült Államokban  új és meglévő ügyfelei számára is exkluzív ajánlattal támogatja.

 

„Az elmúlt két évben azon dolgoztunk, hogy a discovery+ elindításához felhasználjuk stratégiai előnyeinket – globális terjesztési és hirdetési partnerségeinket, a minőségi márkák és hiteles személyiségek világszínvonalú kínálatát, az induláskor rendelkezésre álló legnagyobb tartalomtárat, valamint az exkluzív műsorok széles skáláját – mondta David Zaslav, a Discovery, Inc. elnök-vezérigazgatója. – A discovery+ segítségével a valóságon alapuló történetek és életmódtartalmak karakteres és változatos kínálatával globálisan a világ legelőnyösebb szolgáltatását nyújtjuk a háztartásokban és a mobilos fogyasztóknak. Úgy gondoljuk, hogy a discovery+ minden streaming portfólió tökéletes része.”

 

Az Egyesült Államokban a discovery+ mintegy 2500 aktuális és klasszikus sorozat több mint 55 ezer epizódjával indul a Discovery portfolió olyan csatornáiról, mint a HGTV, a Food Network, a TLC, az ID, az OWN, a Travel Channel, a Discovery Channel és az Animal Planet. Az amerikai nézők új sorozatokban találkozhatnak számos ikonikus tévés frachise-zal, mint a 90 Day Fiancé (Három hónap jegyesség) és személyiségekkel mint Sir David Attenborough, Amy Schumer, David Schwimmer, Mike Rowe, Chip és Joanna Gaines, Ben Napier és még sokan mások.

 

Egy új tartalmi együttműködés révén a discovery+ első ízben hozza össze az A&E, a The History Channel és a Lifetime legnépszerűbb nonfiction tartalmait a Discovery márkákkal. Így az A&E hálózat sorozatainak – többek közt The First 48 (A döntő 48 óra), Bring It, Dance Moms (Dance Moms – Csillagképző), Ice Road Truckers (Jéglovagok), Pawn Stars (Zálogcsillagok), Ancient Aliens (Ősi idegenek), Storage Wars (Raktár-háborúk), 60 Days In, Intervention és a Ghost Hunters (Szellemek nyomában) – több mint 1500 epizódja erősíti a discovery+-t mint a valóságon alapuló szórakoztatás vezető streaming szolgáltatását.

 

Ezenkívül a discovery+ a természettel és környezettel foglalkozó programok hatalmas gyűjteményével is rendelkezik, kizárólagos streaming hozzáférést biztosítva a BBC leggazdagabb természettudományi tartalmaihoz, beleértve Sir David Attenborough sorozatát, a The Mating Game-et, illetve a Bolygónk, a Föld (Planet Earth) és A kék Bolygó (Blue Planet) sorozatokat, valamint a digitális The Dodo márkát. A discovery+ különleges tartalmi együttműködést kötött számos nemzetközi környezetvédelmi szervezettel, így a WWF-fel, a Természeti Erőforrások Védelmi Tanácsával (NDRC) vagy az Oceanával.

 

 

 

A discovery+ globális bevezetése

A Discovery a helyi nyelvű tartalmak hatalmas könyvtárán és az élő sporttartalmak széles portfólióján alapuló, közvetlenül a fogyasztóknak szóló (direct-to-consumer) szolgáltatását nemzetközi szinten 25 országban indítja el, többek között az észak-európai régióban, Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban. A szolgáltatókkal meglévő szoros kapcsolat révén a discovery+ az Egyesült Királyságban és Írországban a múlt hónap óta elérhető a Sky-nál, és a tervek szerint 2021-ben Latin-Amerikában (többek közt  Brazíliában), és Ázsia egyes piacain is elindul.

 

A discovery+ Európában tartalmazza majd az Eurosport egyedülálló, prémium és helyi szempontból releváns sportágkínálatát is: a tenisz Grand Slam versenyeket, a kerékpáros Grand Tourokat, az autósportot, a futballt és a téli sportokat. A jövő évi tokiói olimpiai játékokkal kezdődően ez lesz az olimpia otthona Európában*, és az egyetlen hely, ahol élőben és on-demand látható lesz az olimpiai játékok minden perce, elnyert érme és versenyző sportolója.

 

„A Discovery évtizedek óta köti össze a közönséget az általuk szeretett helyi történetekkel a világ minden táján. Úgy inspiráljuk nézőinket és építjük lojalitásukat, mint ahogyan azt kevés médiamárka képes – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – Egyedi modellünkre és stratégiánkra építve a discovery+ jövőre több mint 25 piacon szolgálja ki a rajongókat. A valóságon alapuló szórakoztatás világát teljesen új módon hozzuk közel ügyfeleinkhez.”

 

A Discovery és a Verizon disztribúciós megállapodása révén a discovery+ indulása után rögtön széles körben elérhető lesz otthoni környezetben és mobilon is. A partnerség keretében a Verizon meglévő és új ügyfelei az Egyesült Államokban – előfizetésüktől függően – akár 12 hónapig is hozzáférhetnek a discovery+ több ezer órányi prémium tartalmaihoz. 

 

_______________

*  Az olimpiai jogok nem vonatkoznak Oroszországra. Franciaországban és az Egyesült Királyságban az Eurosport a tokiói olimpia hivatalos közvetítési partnere.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával

A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.

2024. február 28. 20:26

Ezt a 10 elektromos autót övezi a legnagyobb figyelem 2024-ben

Az elektromos autók a vállalkozások körében is egyre népszerűbbek, egy friss felmérés szerint a hazai cégvezetők közel fele cserélné járműflottáját elektromosra három éven belül. Ezek az új típusú járművek számos előnnyel rendelkeznek a hagyományos benzines vagy dízelüzemű autókkal szemben, a közvetlen gazdasági érvektől kezdve a környezeti fenntarthatóságon át a technológiai lehetőségekig. Mindezek mellett a vállalkozások most jelentős állami támogatást is kaphatnak tisztán elektromos autók beszerzésére. Az ALD AUTOMOTIVE | LEASEPLAN most összegyűjtötte azokat a modelleket, amelyeket a legnagyobb figyelem övezi idén hazánkban.

2024. február 28. 19:01

A WiFi 7 jelentősen javítja majd a vezeték nélküli vállalati hálózatok teljesítményét

A vezeték nélküli technológiák és szabványok gyors fejlődése új lehetőségeket teremt a vállalati WiFi hálózatok teljesítményének, megbízhatóságának és lefedettségének növelésére. Ugyanakkor azt tapasztaljuk, hogy az új szabványok gyakran anélkül váltják egymást, hogy valóban lenne idejük megvetni a lábukat a piacon.

2024. február 28. 17:33

A Lenovo mindenki számára elérhetővé teszi a mesterséges intelligenciát

2024. február 26-án a Mobile World Congress 2024-en (MWC 2024) mutatta be a Lenovo legújabb portfólióját, mely célzottan AI-eszközökből, szoftverekből és infrastrukturális megoldásokból áll, valamint bemutatott két olyan proof-of-concept* eszközt, amelyek újraértelmezik a hagyományos PC-k és okostelefonok formavilágát. A vállalat felfedte a hibrid AI térnyerésének jövőjét is, ezért egy több készüléket, szoftvert és szolgáltatást tartalmazó koncepciót vázol fel a nagyobb személyre szabhatóság, együttműködés és hatékonyság érdekében.

2024. február 28. 16:04

Április elején hirdetik ki a természetfotózás egyik legrangosabb versenyének győztesét

A Varázslatos Magyarország több mint egy évtizede az ország egyik legrangosabb és legizgalmasabb természetfotó pályázata, mely a képek által nyit ablakot nemzeti parkjaink természeti csodáira, ezzel felhívva a figyelmet a természetvédelem fontosságára. A kilenc hónapon át tartó versenyben a fotósok nemcsak havonta részesülnek díjazásban, de az évad legeredményesebb fotósa elnyeri A magyar természetfotó nagydíját és a vele járó Arany Daru szobrot is. 

2024. február 28. 14:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30