A Samsung is részt vesz a Milánói Dizájn Hét kiállításon

forrás: Prím Online, 2017. április 5. 12:52

Nagy megtiszteltetés a Samsung Electronics számára, hogy csatlakozhat a dizájn szerelmeseihez és részt vehet a 2017. évi Milánói Dizájn Hét kiállításon. 

A Samsung egy, a tortonai Via Bergognone-n kialakított, magával ragadó műteremben várja a formatervezésért rajongó közönséget Határok nélkül: a Galaxy S8 dizájn elnevezésű kiállításán. A Samsung a világhírű Zaha Hadid Architects vállalattal, valamint a digitális művészetek és dizájn terén elismert csoporttal, a Universal Everythinggel együttműködve mutatja be a múlt héten leleplezett Galaxy S8 történetét: a középpontban a formatervezés, a technológia és az élmény áll. 

 

A Galaxy S8 és S8+ tökéletesen kifinomult dizájnja ihlette meg Patrik Schumachert és Johannes Schafelnert - a szokásostól eltérő alakok és a görbék által jellemzett mesterművek megalkotásáról ismert Zaha Architects munkatársait - hogy a Universal Everythinggel együttműködve interaktív élményt hozzanak létre. A látogatók teljesen személyre szabott, megigéző, digitális installációkat idéző és a Galaxy dizájnfilozófiáját életre keltő enteriőrön kelhetnek át. 

 

„A Milánói Dizájn Hét egyedülálló lehetőség számunkra, hiszen a formatervező iparág legragyogóbb és legnagyobb elméi között mutathatjuk be a Galaxy S8 és S8+ tökéletes kifinomultságát” – mondta Younghee Lee, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának globális marketingért felelős ügyvezető alelnöke. – „A Galaxy S8 és S8+ hasznos innovációk iránti elkötelezettségünk jelképei; a tok nélküli Infinity Display-jel olyan készülékeket alkottunk, amelyek korábban soha nem látott módon kapcsolódnak a felhasználóval, és amelyekben a funkcionalitást nem korlátozza a forma.”

 

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Samsunggal közösen köszönthetjük a formatervezés iránt érdeklődő közönséget a Milánói Dizájn Héten” – mondta Patrik Schumacher, a Zaha Hadid Architects vezető építésze. – „A Határok nélkül kiállítás tökéletes példa arra, hogy az anyag és a technológia találkozásából miként jöhet létre természetes áramlás az eszköz és felhasználója között, és egyben az Universal Everythinggel való fantasztikus együttműködésünk alapjául is szolgált. Gyakran keressük a természet rendszereiben fellelhető logikát és összefüggéseket, amikor olyan környezetet szeretnénk létrehozni, amelyben az innovatív dizájnnak és technológiának köszönhetően a forma és a funkció egybeolvad. Ez a kutatómunka az installáció dizájnjának minden elemében fellelhető.”

 

 

Emellett a Samsung és a Wallpaper egy exkluzív formatervezői könyvet (Design Book) is készített, hogy megünnepelje a Galaxy S8 esztétikus innovációját. Az olvasók részleteket ismerhetnek meg a Samsung hardveréhez és szoftveréhez kapcsolódó dizájnfilozófiáról, és a Samsung vietnami gyárában készült fényképek segítségével betekintést nyerhetnek Galaxy S8 készítésének folyamatába. Az olvasók ezenkívül befolyásos kortárs művészek és kritikusok – többek között Simon Millsnek, a Wallpaper* szerkesztőjének – exkluzív kommentárjait és értelmezéseit is olvashatják a Galaxy S8 dizájnját megihlető koncepciókról. A Galaxy S8 Design Book digitális változata az alábbi weboldalon érhető el: http://www.samsungmobilepress.com/galaxydesignbook/ 

 

Április 4–9. között a Határok nélkül: a Galaxy S8 dizájn látogatói első alkalommal tekinthetik meg a Galaxy S8-at és a modern kori technológia ezen új darabjának kifinomult kialakítását.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Genesis termékei már a Media Marktban is kaphatók

Az elsősorban gamer perifériákat gyártó Genesis termékei mostantól már a Media Marktban is kaphatók. Elsőként billentyűzetek, egerek, egérpadok, fejhallgatók kaptak helyet a kínálatban, mely a jövőben fokozatosan tovább bővül. Ennek a lépésnek köszönhetően a magyar gamerek számára még könnyebben elérhetővé váltak a kedvező áron jó minőséget nyújtó márka termékei.

2021. november 27. 19:26

Erősödik a GuideVision európai és hazai ügyfélportfóliója

A GuideVision cseh központú európai vállalat 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemeltnek számít a IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kiemelkedik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. 

2021. november 27. 17:59

Új okosórát hoz a magyar piacra a HUAWEI

Klasszikus karórákra emlékeztető dizájnnal, nagyobb kijelzővel, vékonyabb készülékházzal, forgatható koronával és még strapabíróbb borítással ékezik Magyarországra a Watch GT 3. A HUAWEI legújabb, valódi stílusikon okosórájának előlapja rozsdamentes acélból, hátlapja polimer szálas kompozit anyagból készült, ami egyrészt ellenállóbbá teszi a környezeti behatásokkal szemben, másrészt igazán egyedi és különleges stílus-kiegészítővé válik a csuklón. És emellett akár két hétig is bírja egyetlen feltöltéssel. 

2021. november 27. 16:22

Csúcsvezetők a nappaliban

Napról napra változó piaci környezet, távmunka, széteső csapatok és hektikus üzletmenet – az elmúlt két évben lassan hozzászokhattak a vezetők a koronavírussal érkező bizonytalansághoz és a folyamatos újratervezéshez, most viszont ideje a jövőre koncentrálni. Míg a 2020-as Strech konferencia a COVID-válság által felvetett akut problémákkal és gyakorlati tippekkel várta a felső vezetőket és menedzsereket, idén már a hosszabb távú stratégiák, a válságálló és tartós sikert hozó megoldások kerülnek a nemzetközi menedzsment konferencia fókuszába december 7. és 9. között. A szervezők többek között a Morgan Stanley és a Prezi világhírű szakembereivel, sőt, a magyar férfi vízilabda válogatottat sikerre vezető Kemény Dénessel keresik a választ a kérdésre: mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

2021. november 27. 14:55

Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) meghirdette a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására felhívó pályázatát, amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről, megalapozza azt a stratégiát és kijelölje azokat az irányokat, amelyek a hazai kereskedelem digitális felzárkóztatását célozzák. A DKSZ alapító partnerei között van az Adevinta Hungary, a Google, az IVSZ, a DHL, a Mastercard, a Growww Digital és a Webshippy. A szövetség létrehozásának célja a magyar digitális kereskedelem helyzetének előmozdítása, ezt a munkát segíti a tervezett kutatás. 

2021. november 27. 13:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12