A Xiaomi ünnepe: Mi Fan Festival 2021

forrás: Prím Online, 2021. április 2. 16:19

A technológiában világelsők közé tartozó Xiaomi kihirdette az évente megrendezésre kerülő Mi Fan Festival (MFF) kezdetét. A 2021-es fesztivál központi témája a „Fedezd fel a lehetőségeket!”, az üzenet szellemének kifejtéseként a Xiaomi széles körű online kampányt indít, amelynek során arra buzdítja a rajongókat, hogy osszák meg tapasztalataikat arról, hogyan tették jobbá az életüket a Xiaomi termékei a barátaikkal és a családjukkal. 

A világszintű vásárlási őrület április 6-án kezdődik, melynek speciális ajánlatai több mint 147 millió dollár értékben a hivatalos értékesítési csatornákon keresztül lesznek elérhetők. A Xiaomi több mint 70 online platformot és 300 offline partnert von be 59 országban, hogy legújabb termékeit a legjobb árakon tegye elérhetővé a Xiaomi rajongók számára. A Mi Fan Festival fantasztikus ajánlatai a magyar felhasználók számára is elérhetők lesznek, fedezd fel a Xiaomi ajánlatait a partnereinknél április 6-18 között!

 

A Google és a Qualcomm Technologies is megünnepli a Xiaomi alapításának évfordulóját az MFF 2021-en. A fesztiválra közösen készített posztereken az „&” egységes szimbólum látható, mint a kép központi kreatív eleme, utalva a Xiaomi és a Google, valamint a Xiaomi és a Qualcomm Technologies közötti szoros együttműködésre. A posztereken látható a végtelenséget megidéző Möbius-szalag is, amely arra utal, hogy a Xiaomival a vállalatok a végtelen lehetőségeket igyekeznek behozni a felhasználók életébe.

 

A Xiaomi, a Google és a Qualcomm Technologies mindig az elsők voltak, akik innovatív szoftvereikkel és hardvereikkel új trendeket indítottak el saját területükön. A Xiaomi szoros együttműködésben dolgozik együtt a Google-lal és a Qualcomm Technologies-zal, hogy támogassák és gyorsítsák technológiai újdonságaik széleskörű alkalmazásának elterjedését. A Xiaomi kéz a kézben halad tovább két technológiai partnerével az MFF 2021 témájának megfelelően az új lehetőségek felé, azzal a céllal, hogy okosabbá és könnyebbé tegye az emberek mindennapi életét.

 

„A Xiaominál mindig a felhasználókat helyeztük a középpontba, bármit is csináltunk. A Xiaomi rajongók fesztiválja (MFF) a rajongói kultúra ikonikus megjelenése. Az idei a tizedik MFF, és a Xiaomi alapításának 11. évfordulója. Minden évben együtt ünneplünk ezen a fesztiválon a Xiaomi rajongókkal, a felhasználókkal és a partnereinkkel a világ minden tájáról, hogy kifejezzük hálánkat a támogatásukért, ami az egyik legfontosabb hajtóereje a felfedezéseinknek és az innovációinknak. 

 

A Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition bejelentésével és különböző MFF aktivitások indításával reméljük, hogy mindenkihez eljuttatjuk a márkánk üzenetét, az innovációt és a smart életstílust, és az az iránt érzett elkötelezettségünket, hogy mindig ott legyünk a rajongóink számára” – mondta a Xiaomi szóvivője.

 

 

 

Redmi Note 10 Pro Mi Fan Festival Special Edition

Az idei Xiaomi rajongói fesztiválon a Xiaomi bemutatja a Redmi Note 10 Pro MFF Special Editiont ezzel a jelmondattal: „Fedezd fel a végtelen lehetőségeket!”, ami egy a rajongók által hazavihető egyedi MFF emléktárgy is egyben. Az MFF special edition telefon jelképezi a Xiaomi vállalkozó szellemét, és arra bátorítja a márka rajongóit, hogy a Smartphone x AIoT-hez csatlakozva felfedezzék az életben rejlő végtelen lehetőségeket.

 

Hogy csatlakozzon a végtelenség témájához, a Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition kozmosz-ihlette csomagolásban érkezik. A doboz első oldalán galaxisokon keresztül lebegő űrhajósok képe látható, utalva a Xiaomi és a Xiaomi rajongók közös felfedezéseire az élet végtelen lehetőségeiben.

 

A dobozban található egy MFF képeslap is Mi Bunny űrhajósok képével. A képeslap hátoldala egy MFF témájú matrica, ami mobiltelefonra, számítógépre vagy bőröndre ragasztva egy kis plusz Xiaomit ad a felhasználóknak. Az idei Xiaomi rajongói fesztiválra a Redmi Note 10 Pro fémes csillogású Gradient Bronze színárnyalata került kiválasztásra, aminek az exkluzív MFF 2021 ikon kerül a hátoldalára nyomtatva.

 

Mint az idei fesztivál különleges emléktárgya, a Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition világszerte korlátozott számban lesz elérhető.

 

 

A Xiaomi rajongókkal együtt egy jobb világot építünk 

A Xiaomi alapítása óta a felhasználókkal kialakított igazi barátság, és a Xiaomi jövőjében nekik szánt szerep áll a vállalat kultúrájának középpontjában. A Xiaomi rajongók a kezdet kezdetétől részei a Xiaomi Közösségnek, ahol elmondhatják javaslataikat, megoszthatják ötleteiket, melyekkel segítik a Xiaomi fejlődését. A Xiaomi rajongói kultúra mindig szerves része volt a Xiaomi brandnek.

 

A 2021-es MFF alkalmából a Xiaomi Global Mi Közösség bemutatta hivatalos dalát, melynek címe A Melody for Mi. A dalt online készítették a Xiaomi rajongók Mi Közösségének tagjai 15 országból. Közel 1000 Xiaomi rajongó vett részt a dalszerzési projektben. Harminc kiválasztott Xiaomi rajongó közreműködésével készült el a zene és a szöveg. A dal témája a Xiaomi rajongók törekvése egy jobb élet felé, aminek a szeretet, a szenvedély, az innováció, az életerő és egy okosabb élet a középpontja – ezek azok az értékek, amelyeket a Xiaomi több mint egy évtizede közvetít a rajongói felé. Ma a Xiaomi rajongók küldik ugyanezt az üzenetet a világnak. Együtt, egy közös vízió zászlaja alatt a Xiaomi rajongók elszántan bíznak és hisznek egy jobb világ megteremtésében.

 

A Melody for Mi című dal hivatalos csengőhang is, amit a felhasználók a világon bárhol le tudnak tölteni a Mi Theme Store-ból. Ez a dal lesz hallható az ügyfélszolgálat hívásakor is a várakozás ideje alatt.

 

A Xiaomi ügyel rá, hogy a vállalat imidzse a legmenőbbek közé tartozzon a Xiaomi rajongók és felhasználók szemében. A Xiaomi felhasználókat évek óta összeköti a kapcsolódás és az élet közös élménye ezeken a valódi változást jelentő, innovatív termékeken keresztül, amelyek valóban megváltoztatják az életüket. A Xiaomi globális Mi Közösségében már több ezer rajongó posztolta a történetét, és mesélte el, hogyan változtatta meg az életét a Xiaomi brand és a Xiaomi termékek.

 

Egy Mi Közösségi aktivitás alkalmával egy „Crossfiree” nevű Xiaomi rajongó a Mi Smart Home-ról osztotta meg a történetét. Több mint 30 Xiaomi ökoszisztéma terméket használ az otthonában, noha inkább technofóbnak, mint techrajongónak tartja magát. A Mi Légtisztító segített az otthona levegője minőségének javításában, és enyhítette durva porallergiáját, a Mi Band pedig az egész családjának segített egészségesebb életmódra váltani. Egy másik Xiaomi rajongó, Arun Abhimanyu arról mesélt, hogy a Mi Motion Aktív Éjjeli Fény megoldotta a nagymamája régi problémáját, aki nem találta a sötétben a villanykapcsolót, amikor éjszaka felkelt, hogy kimenjen a fürdőszobába. Ez csak egy volt a Xiaomi termékekkel kapcsolatos tapasztalatai közül. „Ezek a termékek úgy tették egyszerűbbé az életemet, amire korábban nem is gondoltam volna. Ez az, amivel a Xiaomi elnyeri a felhasználók bizalmát” – mondta.

 

Az MFF története

Az első MFF 2012. április 6-án került megrendezésre Kínában, a Xiaomi ekkor döntötte el, hogy megünnepeli alapításának második évfordulóját. Mivel a Xiaomi rajongóknak kiemelkedő szerepük volt a Xiaomi gyors növekedésében, a vállalat meghívta a rajongókat, hogy ünnepeljenek együtt egy nagy party keretében. A helyszín olyan volt, mint egy szórakozóhely, a vendégek ünnepeltek, miközben egy DJ játszott és beszélgetett velük. Aznap 6 perc 5 másodperc alatt 100 000 Xiaomi okostelefont adtak el. Azóta a Xiaomi minden évben megrendezi az MFF-et, hogy kifejezze háláját a Xiaomi rajongóknak.

 

Kína után Indiában és Indonéziában rendezték meg a következő MFF-eket 2015-ben, mielőtt megjelentek volna 2018-ban az európai piacokon, az első vásárló karnevál Spanyolországban volt. Idén a tizedik MFF-re fog sor kerülni, az ünnepléshez még több piac csatlakozik világszerte.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hamarosan lezárul a jelentkezés a Vodafone Digitális Díjra

Néhány nap és lezárul a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj pályázati időszaka. A korábbi évek sikereit követően idén harmadik alkalommal meghirdetett pályázat célja, hogy ösztönözze és elismerje azokat az innovátorokat, akik digitális megoldásukkal valamely társadalmi kihívásra kínálnak megoldást. A Vodafone Digitális Díjra egyaránt várják magánszemélyek és vállalkozások projekteit, melyek az oktatás, az egészségügy vagy a környezetvédelem területén könnyíthetik meg mindennapjainkat. 

2021. április 14. 19:45

Bemutatkozik az Xperia 10 III

A Sony örömmel jelenti be, hogy a népszerű Xperia 10 széria az Xperia 10 III-mal bővül, mely az Xperia 10 készülékek között elsőként 5G kapcsolódási lehetőséggel is rendelkezik. Az Xperia 10 III stílusos, kompakt, könnyű és vízálló kialakítással és megnövelt akkumulátor élettartammal érkezik, valamint számos szórakoztató funkciót is magába foglal. Az Xperia 10 III egy kiemelkedő középkategóriás készülék, melyet az erő, a gyorsaság és a hordozhatóság jegyében alkottak meg. 

2021. április 14. 18:09

Különleges fotózási funkciókkal érkezik két Sony telefon

Két új készülékkel bővülnek a Sony mobilkínálatának zászlóshajói, az Xperia 1 és Xperia 5 széria. Az Xperia 1 III és az Xperia 5 III integrált funkciók széles kínálatával rendelkezik, amely segít az Xperia közösség tagjainak abban, hogy hódolhassanak szenvedélyeiknek. Legyen szó fotósokról, a zene és mozi szerelmeseiről, játékosokról vagy filmkészítőkről, az Xperia 1 és 5 következő generációjának készülékei új szintre emelik a felhasználói élményt az új funkciók tárházának és az elképesztő sebességnek köszönhetően. 

2021. április 14. 16:11

Már közel hatezren töltötték le a mydronespace mobilalkalmazást

Az elmúlt három hónapban csaknem hatezren töltötték le Magyarország drónapplikációját, a mydronespace-t. A HungaroControl drónpilóták számára fejlesztett alkalmazása a pilóta nélküli légi járművek biztonságos közlekedését garantálja.

2021. április 14. 14:37

Az Oracle felhőjében folyik a MÁV-Volán-csoport jegyértékesítő rendszerének fejlesztése

A MÁV-Volán-csoport jegyértékesítési (JÉ) rendszere a magyarországi közösségi közlekedés legtöbb értékesítési csatornával bíró, legszélesebb kínálatot nyújtó jegyértékesítési felülete, amely folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően egyre több platformon és funkcióval szolgálja ki az utasok szélesedő körét. 

2021. április 14. 12:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

2021. március 4. 16:27