Gyors és megbízható a Vodafone Super WiFi

forrás: Prím Online, 2019. február 26. 17:57

A Vodafone bejelentette, hogy elindítja a Super WiFi szolgáltatását, egy intelligens otthoni hálózatot, amely gyors és megbízható WiFi-jelet biztosít az otthonunk minden szegletében. A Super WiFi egyszerűen telepíthető, kisméretű távolságnövelőket használ, amelyeket a ház stratégiailag fontos helyein kell elhelyezni ahhoz, hogy minden helyiségben egyenletes jelet biztosítson. Otthonunk méretétől függően legfeljebb három távolságnövelő gondoskodik arról, hogy mindenki azt csinálhassa az interneten, amit akar, ott és amikor akarja. 

Ellentétben a városközpontban elérhető, különálló beépülő modulokkal, a Super WiFi -hálózatot a felhő kezeli. Ez azt jelenti, hogy a távolságnövelők akadálytalanul és egyszerűen csatlakoznak a Vodafone otthoni szélessávú routeréhez, és olyan intelligens, dinamikus hálózatot hoznak létre, amely automatikusan beállítja magát, hogy a lehető legjobb kapcsolatot nyújtsa minden készüléktípushoz, legyen az mobiltelefon, laptop vagy okos TV. A felhő alapú öntanító algoritmusnak köszönhetően a hálózat folyamatosan javul, és képes reagálni a belső és külső változásokra. Nemcsak a csatornák között képes váltani, ezáltal biztosítva a legerősebb rendelkezésre álló jelet, hanem a más eszközök okozta elektronikus interferenciát is észleli, és alkalmazkodva hozzá kompenzálja is azt.

 

Az intelligens hálózat a Super WiFi alkalmazás segítségével felügyelhető és vezérelhető, képes azonosítani és megoldani a leggyakoribb WiFi problémákat is – a Vodafone ügyfélszolgálati csapata a távolból bármilyen fennmaradó problémát orvosol.

 

 

Ahmed Essam, a Vodafone Csoport kereskedelmi és stratégiai igazgatója elmondta: „Az emberek szélessávú internettel kapcsolatos problémáinak túlnyomó többségét a gyenge otthoni WiFi-jel okozza – az ügyfélszolgálathoz beérkező hívások mintegy negyede a WiFi -t érintő probléma. A Super WiFi-vel ezek a problémák egyszerűen megoldhatók, és ügyfeleinknek a lehető legjobb kapcsolatot tudjuk biztosítani otthonuk minden helyiségében, a hét minden egyes napján.”

 

Egy közelmúltban készült felmérésben* az európai családok több mint háromnegyede számolt be az otthoni WiFi -vel kapcsolatos problémákról. Bár az otthoni szélessávú internet sebessége egyre gyorsabb, sok felhasználónak még mindig gondot okoz a pufferelés, a késleltetés és a letöltési sebesség. Ennek részben az az oka, hogy egy átlagos háztartásban egyre több eszköz található, továbbá a vastag válaszfalak vagy más elektronikus berendezések interferenciája gyengítheti vagy akár teljesen blokkolhatja is a router WiFi -jelét. A felmérésben résztvevő ügyfelek egyharmada (33%) állította, hogy a WiFi egyes helyiségekben lassabb, mint máshol, míg 28%-uk a ház egyes pontjain eleve nehezen tudott kapcsolódni.

 

A Super WiFi-t a Vodafone Spanyolország az elkövetkező hetekben teszi elérhetővé, a nyár folyamán pedig más, nagyobb európai városokban is bevezeti. A Vodafone jelenleg 21 millió vezetékes szélessávú ügyféllel rendelkezik.

 

________________

* A kutatást a Vodafone megbízásából a Bryter végezte és 10 európai piacon összesen 3000 ügyfelet kérdeztek meg.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05