Indul a Telekom év eleji kampánya

forrás: Prím Online, 2023. január 11. 13:48

A világ bizonytalansága és kiszámíthatatlan változásai a magyar családok sokaságát állítják új kihívások elé. Ilyenkor válik igazán kulcsfontosságúvá, hogy a családok  gondoskodni tudjanak a családtagok jólétéről, egzisztenciális és érzelmi biztonságáról. A szülők vállára kettős súlyként nehezedik az elvárás, hogy miközben gyakran erejükön felül teljesítenek a munkában, folyamatosan jelen tudjanak lenni a család mindennapi életében, a hétköznapok apró pillanataiban - akár fizikai távollétük idején is.

A problémakör szélesebb értelmezési keretét azok a változások adják, amelyek manapság mutatkoznak az apák családi szerepvállalása területén. A Magyar Telekom kiterjedt kutatást* indított, hogy feltérképezze a magyar családok működését, a családban betöltött szerepek átalakulását. A kutatás egyértelmű eredményei szerint nagyon erős törekvése az apáknak, hogy egyensúlyt teremtsenek a családfenntartói, kenyérkeresői feladatok, illetve a folyamatos, minőségi jelenlét és az érzelmi bevonódás, gondoskodás között. A családterapeuták és családok részvételével végzett vizsgálat rámutatott: ennek a jelenlétnek az egyik fontos eszköze a hétköznapi, rendszeres, játékos szokások, rituálék kitalálása és fenntartása. Ezek a teljesen egyedi, családon belüli, ismétlődő motívumok erős köteléket formálnak az anyák, apák és gyermekek, általában a családtagok között, így tartva benne a sokszor távol levő apát is a család szövetében. Azok a családok, akik apró szokásaikat a nehézségek közepette is fenntartják, hatékonyabban állnak helyt a külső kihívásokkal szemben.

 

A Telekom januárban induló kampánya megmutatja, hogyan képes egy szülő még távollétében is fenntartani a családi érzelmi kötelékeket a digitális megoldások segítségével. A reklámfilmben egy olyan apát láthatunk, aki esti műszakban, másodállásban dolgozik azért, hogy a családját egzisztenciális biztonságban tudhassa.  Közben azonban nem adja fel a kislányával töltött közös pillanatokat, így az együtt kitalált „szellemvadászatukat” sem. Mindent megtesz azért, hogy az esti távollétei alatt is értékes időt tölthessenek együtt: a város építményei és utcabútorai által megjelenített furcsa és mókás „szellemarcokat” gyűjti össze, és küldi haza a kislányának, aki egy „szellemfogdában” foglyul ejti őket. Ezzel a bejáratott, kedves közös szokással végződik minden napjuk. 

 

 

„Integrált csomagunk, a Magenta 1 évek óta a családok megbízható szövetségese, hogy összefogva, együtt többre legyenek képesek: minden családtag megtalálhatja benne azt az elemet, amire éppen szüksége van a mindennapok gördülékenyebbé tételéhez. A Magenta 1-ben a korlátlan mobilcsomagokat mindig kedvezőbben vehetik igénybe ügyfeleink, így akkor is ott lehetnek egymás számára, amikor más teendőik fizikailag távol tartják őket.” – mondta el Farkas Mira, a Telekom Lakossági Szolgáltatások marketing igazgatója.

 

„A 2022-es év kihívásokat tartogatott mindenki számára. Aktivista márkaként arra törekszünk, hogy folytassuk a már megkezdett szerepvállalásunkat, megkönnyítsük az odafigyelést és a családi összedolgozást, és egyúttal biztosítsuk a családokat arról, hogy a Telekom itt van velük, és segít nekik akkor is, amikor nehézségekkel kell szembenézniük. A digitális megoldások által a családi egység biztosítása és a meglévő szokások fenntartása könnyebbé válhat” – tette hozzá Szabó Béla, márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgató. 

 

„Nem csak a reklámfilmek, hanem általában a filmek szintjén is nagyon igénylem, hogy aktívabban foglalkozzanak aktuális társadalmi dilemmákkal, az emberek hétköznapjait érintő kérdésekkel, a közhangulattal, úgyhogy őszintén nagyon örültem ennek a lehetőségnek rendezőként és emberileg is” – Szimler Bálint, rendező. 

 

A kampány további elemei is az apák helyzetére fókuszálnak – azokat a pillanatokat emelve ki, amikor a fizikai távollét ellenére mégis közeli kapcsolatban maradnak az apák a családjukkal. A Telekom hosszabb távon is tervez az apaszerep változásával, az apák intenzívebb bevonódásával foglalkozni, az idei év egyik meghatározó tematikájaként több aktivitásra is készül ezen a területen. 

 

______________________

* 224 családterapeuta kérdőíves, 14 családterapeuta mélyinterjúja és országos család látogatások alapján összeállított felmérésben Komándi Krisztián és Szászi Barnabás Ph.D. viselkedés kutatók vettek részt.

Kulcsszavak: Magyar Telekom Magenta 1

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Autót is vezethetsz a HONOR szemkövető funkciójával!

A HONOR legújabb, mesterséges intelligencia hajtotta szemkövető funkciójával úgy is vezethetsz autót, hogy nem ül benne senki.

2024. február 22. 20:28

Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!

Az elmúlt évben elinflálódott a cégvagyonok értéke is. A hazai kkv-k vagyonuk értékének több mint 40 %-át veszítették el. Sokat tanultunk belőle! A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!” című hibrid konferenciájának előadói sok megoldást mutatnak a cégvagyon bevédésére, biztonságba helyezésére és befektetésére.

2024. február 22. 19:10

Stabilan tartja második helyét a legtöbb tévét értékesítők listáján a Hisense

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet: több mint 38 ezer tévékészüléket adott el, így 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat az előző évhez képest. A globális eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense az egyetlen márka a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben folyamatosan növelte eladásait az észak-amerikai és európai piacokon.

2024. február 22. 17:43

A magyar fejlesztésű Chameleon Smart Home segít a hotelek okosításában is

A Smart Hotel Solution Zrt., a rendszerfüggetlen okosotthon-szakértő Chameleon Smart Home stratégiai partnere bemutatta a kifejezetten szállodák számára fejlesztett, okosotthonnal kombinált komplex szállodaüzemeltető rendszert. A Hotelify okoshotel-applikáció, amely az App Store és a Google Play felületein is elérhető, lefedi a szállodai tartózkodás teljes folyamatát a foglalástól a távozásig. A Hotelify segíti a vendégeket, hogy mobiltelefonjukon keresztül elérjék a szállodák szolgáltatását, az üzemeltetőket pedig abban támogatja, hogy komoly digitalizációt és hatékonyságnövelést hajthassanak végre a költséghatékonyabb és professzionálisabb hotelüzemeltetés érdekében.

2024. február 22. 16:04

Az LG három hónapig ingyenes Apple TV+ hozzáférést kínál okostévéin

Három hónapos ingyenes Apple TV+ hozzáférést kínál az LG okostévék tulajdonosainak az LG Electronics (LG). Az ajánlat 93 országban*, köztük Magyarországon is érvényes 2024. február 6-tól 2024. április 30-ig az új Apple TV+ felhasználók számára.**  Az ingyenes próbaidőszak a 2018-as, vagy későbbi gyártású 4K és 8K LG okostévéken, az Apple TV alkalmazáson belül érhető el. 

2024. február 22. 14:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07