Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé

forrás: Prím Online, 2018. szeptember 26. 16:11

Európa egyik vezető mobilfizetési vállalata, a Cellum együttműködési szerződést írt alá a Deloitte Touche Tohmatsu LLC-vel, Japán egyik legnagyobb szakmai szolgáltató vállalatával. A megállapodás célja, hogy a magyar cég QR-kódos fizetési megoldását piacra vigyék a szigetországban.

A több mint 127 milliós Japán a világ egyik legfejlettebb mobiltranzakciós piaca, és folyamatosan nő az okostelefon-használók száma. A Deloitte Touche Tohmatsu LLC saját kutatása szerint nagy az igény az országban a QR-kódos fizetési megoldások iránt; a technológiát már használók elégedettek vele, akik pedig még nem próbálták, szintén nyitottak rá.

 

A Cellum már kipróbált és bizonyított mobiltárca-technológiája 2011 óta érhető el a piacon és rendkívül testreszabható a helyi igényeknek megfelelően. A megállapodás értelmében a Deloitte Touche Tohmatsu LLC az üzleti partnerei számára a Cellum QR-kódos megoldását ajánlja.

 

„Japán egy nagyon izgalmas piac, különleges kultúrával, amihez tisztelettel kell közelítenünk. Ahelyett, hogy ugyanazt a megoldást próbáljuk ráerőltetni mindenkire, a helyi igényekhez kell igazítanunk a kínálatunkat. Szerencsére a technológiánk rendkívül rugalmas, így ezt könnyen meg tudjuk tenni.” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója. „Nagy reményeink vannak Japán kapcsán, és a Deloitte Touche Tohmatsu LLC szakértelme nagy segítséget nyújt számunkra. A megállapodás egy jelentős lépés a stratégiai céljaink megvalósításához.” – tette hozzá.

 

A Deloitte Touche Tohmatsu LLC a QR-kódos fizetési megoldások felhasználóiról készített kutatás felhasználásával segíti partnereit készpénzmentes fizetési stratégiáik kialakításában.

 

„A cél, hogy Japánban a készpénzmentes fizetések aránya a jelenlegi 20%-ról 80%-ra nőjön. Ehhez még mindig sokat tanulhatunk az országon kívüli példákból. A Cellum fizetési infrastruktúrája évek óta elérhető a piacon. A japán piaci szereplők előnyhöz juthatnak e platformmal, aminek segítségével azonnal bevezethetőek QR-kódos fizetési szolgáltatások. A Deloitte Touche Tohmatsu LLC örömmel támogatja a japán ügyfeleit ilyen szolgáltatások piacra vitelében és az adatbányászati lehetőségek kiaknázásában.” – mondta Kunikhiro Hattori, a Deloitte Touche Tohmatsu LLC tanácsadó partnere.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Fujitsu hatpontos akciótervet dolgozott ki a munkaerő átalakítására

Új akciótervében a Fujitsu hat olyan cselekvési pontot azonosított, amelyek révén a szervezetek túltekinthetnek a COVID-19 világjárvány által megkövetelt azonnali munkaerő-gazdálkodási intézkedésékeken. 

2020. június 3. 14:56

Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését

Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A közel 180 millió forintos projekt eredményeként Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését, lehetővé teszi a működési és fenntartási költségek csökkentését, hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, támogatja az operátor kollégák szakmai fejlődését, és javítja az ügyfélélményt.

2020. június 3. 12:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás