Közös kollekcióval fogtak össze a kortárs magyar művészek

forrás: Prím Online, 2019. május 24. 11:20

A MOJO Art Space keretein belül 8 kiváló hazai művész tehette le kézjegyét a márka prémium audió eszközein, hogy új szintre emeljék a zenehallgatás élményét, és a hazai művészeti szcénával való együttműködésünket. A kollekció Bálint Bianka, Birinyi Tamás, Borsi Flóra, Kiss Miklós, Oláh Anna, Pápay Fanny, Szalay Zoltán és Varga Zsolt közreműködésével készült el.

A MOJO – designközpontú magyar márkaként – évek óta elkötelezett a feltörekvő hazai alkotók támogatása mellett. Ebben az évben a márka életre hívta a MOJO Art Space nevű kezdeményezést, melynek köszönhetően ezentúl a fiatal művészek munkái egy-egy használati tárgyra kerülve az emberek mindennapjaiban is megjelenhetnek. 

 

„A MOJO termékek gyártása többnyire Magyarországon zajlik, ennek köszönhetően kis darabszám esetén is piacra tudunk dobni limitált kiadású szériákat – pontosan ez történt a MOJO Art Space esetében is. A kezdeményezésnek köszönhetően, a tehetséges alkotók megmutathatják, milyen kivételes dolgok jöhetnek létre termékdesign és művészet találkozásából, sőt saját kollekciójuk kiadásával közelebb hozhatják a kortárs művészeti kultúrát a hazai közönséghez” – hangsúlyozta Mátrai Miklós, a MOJO alapítója.

 

Az Art Space keretein belül nyolc különböző karakterű alkotó tehette le kézjegyét a MOJO hang- és designeszközeire. A kollekció tervezésében olyan nemzetközileg is elismert alkotók vettek részt, mint Bálint Bianka (@bianicon), Birinyi Tamás (@btworks), Borsi Flóra (@floraborsiofficial), Kiss Miklós (@kissmiklos), Oláh Anna (@annaamelie_lines), Pápay Fanny (@papayfanny), Szalay Zoltán (@insgraphizm) és Varga Zsolt (@sknd_dsgn).

 

A limitált kiadású termékeket egy rendhagyó eseményen mutatták be, ahol az alkotókkal személyesen is találkozhatott a kíváncsi közönség. A művészek amellett, hogy bemutatták a közös kollekció egyes darabjait, a tervezői munkával kapcsolatos személyes élményeikről is meséltek.

 

 

Borsi Flóra – aki számos nemzetközi díjat nyert már egyedi képvilágával – elmondta: „Régi vágyam volt egy magyar márkával közös kollekció létrehozása, így nagyon örültem annak, amikor a MOJO megkeresett az Art Space ötletével. A munkáimat leggyakrabban műgyűjtők vásárolják, azzal viszont, hogy hétköznapi tárgyakra is rákerültek az alkotásaim, rengeteg ember mindennapjainak válhat részévé a rám jellemző vizuális világ.”

 

„Hihetetlenül jó érzés tudni, hogy az általunk tervezett termékeket az emberek magukon fogják viselni, és ezzel ők maguk is az alkotásunk részévé válnak. Számomra teljesen új kihívás volt a használati tárgyak dizájnjának elkészítése, de úgy érzem sikerült átültetnem a grafikáimra jellemző látványvilágot a kollekció darabjaira is” – tette hozzá Pápay Fanny.

 

A rendezvény helyszínét a Footshop csapata biztosította, akik a MOJO-hoz hasonlóan kiemelten nagy hangsúlyt fektet a magyar kortárs kultúra támogatására. 

 

„Mi a Footshopnál abban hiszünk, hogy a hazai művészek támogatásával, és a hasonló szemléletmóddal rendelkező kezdeményezések segítésével aktívan támogathatjuk a lokális kultúra fejlődését. Ezalkalommal a MOJO Art Space bemutató kiállításának biztosítunk helyszínt, ami különösen kedves számunkra, hiszen az eseménnyel a nagyszerű alkotók mellett egy progresszív, értékteremtő ötletet is támogathatunk” – árulta el Bornemissza Márk, a Footshop brand marketing menedzsere.

 

A márka rövidtávú céljai között szerepel egy olyan platform létrehozása, amin keresztül bárki létrehozhatja egyedileg tervezett MOJO termékét. A tervek szerint a pályázat részeként feltöltött munkák közül az Art Space művészei kiválaszthatnak egy alkotót, akinek szériája felkerül a márka webshopjába is.

 

A limitált kiadású MOJO Art Space kollekció darabjai már kaphatók a Kristóf téri Footshop üzletben, péntektől pedig a márka webshop felületén keresztül is megvásárolhatók lesznek. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Reggelivel lepi meg kedden a Szent Gellért téren közlekedőket a Lime

A Budapesten már két hónapja tesztüzemmódban működő Lime e-rollereket is kipróbálhatják a Mobilitási Pont közös reggelijén résztvevők. Kedden 7 órától reggelivel és 500 forint értékű Lime kuponokkal várják az érdeklődőket a Szent Gellért téren.

2019. június 24. 19:06

Speciális programozói készségeket igényel a filmipar

A filmiparban edződő programozók merőben más kihívásokkal kell szembenézzenek, más hozzáállással, esetenként extrém terhelés alatt, precedensek helyett saját készségeikre támaszkodva. – állapították meg a szakmai előadók a Codecool Programozóiskola szervezésében lezajlott Főszerepben a programozó meetupon.

2019. június 24. 17:59

Miskolc már 10 éve a Vodafone második otthona

A Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata 10 éve kezdte meg működését Borsod-Abaúj-Zemplén megye legnagyobb városában, azóta pedig rengeteg jelentős eseményhez járult hozzá a régióban. Az összesen több mint 1 milliárd forintos beruházás mára több mint 600 embernek ad munkát Miskolcon.

2019. június 24. 16:44

VOLT vonattal, VOLT kombinált jeggyel a VOLT Fesztiválra!

A MÁV-START és a GYSEV kombinált – a soproni helyi buszjáratok korlátlan használatát is biztosító – jegyet kínál a VOLT Fesztiválra vonattal utazó diákoknak. A VOLT kombinált jegy a két vasúttársaság Budapest és Sopron között közlekedő járatain egy útra vagy menettérti utazásra használható fel, június 25-től július 1-jén éjfélig.

2019. június 24. 15:11

Piaci körkép: 5 hónap tanulás után garantált a programozói karrier

Az elmúlt három évben több mint hússzorosára bővült itthon a jellemzően 4-5 hónapos, intenzív és gyakorlatorientált képzés keretében szoftverfejlesztő szakmát adó tanfolyamok diákjainak száma. Ezek az úgynevezett bootcampek tavaly több mint 500 hallgatónak adtak képesítést, idén pedig már nagyjából 750, főként 21 és 45 év közötti életkorú diák kezdhet új karriert programozóként néhány hónap tanulás után. A bootcampek egy része ráadásul hallgatói elhelyezkedését is garantálja, méghozzá az egyetemet végzett, frissdiplomás szoftverfejlesztők bérével megegyező, minimum bruttó 350 ezer forintos kezdő fizetésért. Ez pedig a tapasztalatok szerint 3-4 év után átlépheti az 1 millió forintot is.

2019. június 24. 13:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50
online sportfogadás