Legújabb ajánlatával az Y és Z generációnak kedvez a Telekom

forrás: Prím Online, 2021. június 4. 11:08

Ahány ház, annyi szokás és ahány előfizető, legalább annyi igény – ezt felismerve a Magyar Telekom kifejezetten a fiatalokra szabva állította össze legújabb ajánlatát. De honnan tudja egy vállalat, hogy mire van szüksége a huszonéveseknek? A legbiztosabb forrásból: megkérdezte őket, és a kezükbe adta a döntés lehetőségét.

Összesen közel egymillió, a 20-29 éves korosztályba tartozó fiatal bevonásával állította össze legújabb ajánlatát a Magyar Telekom az Instagram Story funkciójának segítségével. A telekommunikációs vállalat által feltett kérdések a korcsoportra jellemző telekommunikációs szokásokat vizsgálták, a válaszok pedig kérdésenként olykor tízezres nagyságrendben érkeztek, nagyban elősegítve, hogy közösen alakítsák ki a fiatalok számára legmegfelelőbb opciókat. 

 

 

A tudatos mobilnetfogyasztói címre joggal pályázhatnak a felnőtté váló generáció tagjai: a válaszok szerint létfontosságú számukra a mobilinternetelérés, azonban azt felelősen beosztva használják fel, és leginkább akkor hagyatkoznak az adatkeretükre, amikor a kollégiumi wifi rossz minőségű, vagy utazás közben támad kedvük szörfözni. Nem csak akkor ütik el az időt netezéssel, amikor egyedül vannak, a közös kirándulások, utazások során is elmaradhatatlan a mobilnet, amit szívesen meg is osztanak egymással. És hogy miből gazdálkodnak? A válaszok a 15GB és a végtelen mobilnet között oszlottak meg leginkább, előbbi esetben a keret túllépésekor a felhasználók szívesen ruháznak be extra adatra. Bár azt gondolnánk, az Y és Z generáció tagjai már csak online kommunikálnak egymással, a beérkező válaszok szerint a többség valóban neten keresztül telefonál, azonban 46%-uk inkább a hagyományos hívást preferálja. A kommunikációs szokások egyre inkább a karaktereknek kedveznek, a fiatalok 72%-a az írásos kapcsolattartást részesíti előnyben. A videók elsöprő sikert aratnak a fiatalok között, ahogy a legjobb grafikájú játékokkal is szívesen töltenek időt. Az önállósodás igénye szembetűnő: a 20-29 évesek 68%-a fizeti saját mobilszámláját, de a rokonság megkerülhetetlen faktor a mobilszolgáltató-választásánál, hiszen a megkérdezettek 70%-a vallja, hogy az előfizetői hűség „családban marad”. A fogyasztói társadalom sem fog ki a generáció ökotudatosságán, 74%-uk ugyanis inkább addig használja készülékét, amíg tudja, figyelmen kívül hagyva a legfrissebb kütyüket a piacon. Előfizetésüket leginkább mobilon használják, azonban nem ritka az olyan készülékek iránt mutatott érdeklődés sem, mint az okosóra (66%), vagy a laptop (42%).

 

 

A válaszokat feldolgozva a vállalat tisztább képet kapott a fiatalok igényeiről, és a visszajelzések alapján kétféle Kraft ajánlatopcióval állt elő, a végleges, bevezetendő ajánlatról való döntést a fiatalokra bízva. Felismerve, hogy a felnőtté válás folyamatos változással jár, mindkét ajánlatopció az előfizetők folyton változó igényeihez maximálisan igazodó, személyre szabható szolgáltatást kínál. A rövid távra tervezőknek, hektikus nethasználóknak 7 napos bővítőket az 500MB-ostól a szinte korlátlan, 85GB-os adatkeretig, illetve az olykor többet telefonálók lebeszélhető percekkel is gazdagíthatják alapcsomagjukat. A másik ajánlatopció, 30 napos bővítőkkel az előre tervező személyiségeknek ideális, kiegyensúlyozottabb nethasználati szokásokkal. 

 

A kaland még nem ért véget: figyeld a Telekom Instagram oldalát, ahol többet tudhattok meg az ajánlatokról, és most június 4-én eldönthetitek, melyik számotokra a legmegfelelőbb! Szavazzatok, és vegyétek a kezetekbe a döntést!

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Felpörgeti a víztechnológiai fejlesztéseket a Xylem

Új, innovatív finanszírozási mechanizmus támogatásáról döntött a globális víztechnológiai piac meghatározó szereplője, a Xylem. Az Isle Utilities vízügyi tanácsadó céggel közösen elindított „Trial Reservoir” nevű kezdeményezés egy új megközelítés a forradalmi vízügyi technológiák anyagi támogatására és elterjesztésére. A két cég együttműködésével megvalósuló program hozzáférést biztosít a víztechnológiai innovátorok számára a kísérleti projektekhez szükséges tőkéhez, kezdetben főként a vízkezelő rendszerek széndioxid-kibocsátását csökkentő technológiákra összpontosítva. 

2022. január 23. 16:35

Romlott a helyzet, a magyar szinglik magányosabbak

Eltelt egy újabb év a világjárvány árnyékában, de 2021 második felétől az oltásnak köszönhető újranyitás miatt kicsit fellélegezhettek az egyedülállók is és újra merészebben vághattak bele a társkeresésbe. De vajon az, hogy több esélyük volt a személyes kapcsolatépítésre, enyhítette a magány érzését? Elégedettebbek a magyar szinglik az életükkel a párkapcsolati státuszuktól függetlenül? A Randivonal.hu társkereső oldal ismét elkészítette kérdőíves felmérését, hogy kiderüljön, 2021-ben hogyan érezték magukat a párjukat kereső egyedülállók. A közel 2200 beérkezett válasz alapján úgy tűnik az időszakos bezárkózás nem okozott teljesen maradandó károkat.

2022. január 23. 14:42

Az LG fejlett autós infotainment-rendszere került a Mercedes új, elektromos luxusszedánjába

A 2022-es Mercedes-Benz EQS elektromos szedánjának központi eleme lesz az LG Electronics (LG) legújabb, prémium kategóriás autós infotainment-rendszere (in-vehicle infotainment, IVI), az MBUX Hyperscreen, amely egy olyan kijelzőcsoport, amely az A-oszloptól az A-oszlopig elfoglalja szinte a műszerfal teljes szélességét. A Mercedes-Benz AG első elektromos luxusautója — egyedülálló belső koncepciójának és forradalmian új ember-gép interfészének köszönhetően — megmutatja az elektromos járművek tervezésének futurisztikus trendjeit, és egy izgalmas jövőképet rajzol fel a jövő mobilitásáról. 

2022. január 23. 12:18

Új digitális alkotóműhely a Mobilis Interaktív Kiállítási Központban

Újabb attrakciókkal bővült a Széchenyi István Egyetem győri kampuszán működő Mobilis Interaktív Kiállítási Központ. A Mobileum digitális alkotóműhely lehetőséget ad a látogatóknak, hogy maguk hozzanak létre működő alkotásokat. Az eszközparkban megtalálható többek között a 3D nyomtató, lézervágó, de a digitális hímző- és varrógépek is. A Mobilisben mostantól két professzionális versenyautó-szimulátor is kipróbálható.

2022. január 23. 10:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58