Nyereményjátékot indít a Telekom
Most csúcskészülékeket nyerhetnek a Telekom mobilalkalmazás használói – a sorsoláshoz pedig elég belépni az alkalmazásba, amely tartalmazza az ügyfél által bevont előfizetéseket.
Nemrég kapott áttekinthetőbb, szemrevalóbb külsőt a Telekom saját fejlesztésű mobilalkalmazása, amelynek fő attrakciója, hogy minden Telekomos előfizetés egyben, egyetlen jelszó és azonosító segítségével kezelhető. Módosíthatjuk a szolgáltatásokat, előfizetéseket, gyorsan és könnyen befizethetjük a számlákat – mindez pedig lerövidíti az ügyintézésre fordítandó időt, és átláthatóbbá, követhetőbbé teszi a befizetés menetét is.
Most Magyarország meghatározó távközlési szolgáltatója újabb komoly érvet sorakoztat fel az alkalmazás használata mellett: aki december 31-ig belép, elmúlt 18 éves, rendelkezik lakossági mobil és/vagy otthoni előfizetéssel és megfelel a játékszabályzatban foglaltaknak, sorsoláson vesz részt. Ennek nyertesei a legújabb csúcseszközökkel – egyebek között Huawei P20 Pro és Samsung A7 okostelefonokkal, Huawei Watch 2 eSIM okosórákkal és JBL hangszórókkal – lehetnek gazdagabbak.
A nyereményjátékban 2018. december 7-én és 14-én, valamint 2019. január 4-én sorsolnak. Aki az év utolsó hónapjában egy alkalommal belép az alkalmazásba, az ezt az időpontot követő összes sorsoláson részt vesz. (Ez azokra is vonatkozik, akik egy előző sorsoláson már nyertek.) Minden ügyfél annyi előfizetéssel kerül be a sorsolásba, ahány előfizetését regisztrálta az alkalmazásban. Tehát minél több előfizetését kezeli valaki az alkalmazásban, annál nagyobbak a nyerési esélyei.
Lépj be most az alkalmazásba és frissítsd, vagy töltsd le a díjmentes applikációt Android 5.0 és iOS 8.0 vagy magasabb verziószámú operációs rendszerű okostelefonodra! Ha már van regisztrált előfizetésed a Telekom alkalmazáshoz csatolt Telekom Fiókban, az első belépést követően már várhatod is a sorsolás eredményét! További részletek: www.telekom.hu/nyerhetsz
Kapcsolódó cikkek
- Videotelefonálásra is alkalmas gyerek okosóra a Telekom kínálatában
- Digitális jelenléttel az elszigeteltség ellen karácsonykor is
- A Telekom extra mobilnettel teszi vonzóvá a digitális lehetőségek világát feltöltőkártyás ügyfelei számára
- A Telekomnál lévő havidíjas mobil-előfizetés már több okoseszközön is használható
- A digitalizáció a siker kulcsa
- A netezők háromnegyede tudatosan fejleszti digitális jártasságát egyéni boldogulása érdekében
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Novembertől méltányosabb díjszámítás a fizetési felszólításoknál a Telekomnál
- Fantasztikus mozipremierekkel köszönt be az ősz a Telekomnál
- Telekomos ajánlat vezetékes internetet használó ügyfeleknek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek Magyarországra a CHASING professzionális robot-tengeralattjárók
Magyarországon is megkezdődött a CHASING víz alatti drónkutatással és -fejlesztéssel, valamint integrált gyártási technológiákkal foglalkozó vállalat termékeinek kereskedelmi forgalmazása. A vállalat világelső a fogyasztói- és ipari víz alatti robotok szegmensében.
A képernyőn túl: immerzív internet vállalatok számára
Bár maga a metaverzum kifejezés már 1992-ben létrejött, fejlődésében az elmúlt években jelentős változás következett be. A kiterjesztett virtuális valóság mögött álló technológiák egyre megfizethetőbbek lettek, a COVID-19 világjárvány okozta kulturális változás eredményeként pedig egyre szélesebb körben lett elfogadott vélekedés, hogy a digitális világok az emberi kapcsolatok életképes helyszínei lehetnek. A vállalkozások megduplázták a virtuális világok iránti érdeklődésüket: a Deloitte adatai szerint tavaly több tízmilliárd dollárnyi kockázati tőkebefektetés érkezett ilyen területre, az elemzők 2024-re 800 milliárd dolláros piacot becsülnek.
Elismerték a Schneider Electric egyenlő fizetésekért tett erőfeszítéseit
A Világgazdasági Fórum egyik szervezete iránymutatóként nevezte meg a Schneider Electric-et a sokszínűség, egyenlőség és befogadás területén indított Globális béregyenlőségi kezdeményezéséért. A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat programja 2014-ben indult el 12 országban, kísérleti jelleggel, azóta több mint 100 országban valósult meg, és 2020 végére a vállalat dolgozóinak 99,6 százalékát érte el.
Interaktív kiállításon ismerhetők meg a különböző iparágaknak szánt LG készülékek
Az LG Electronics (LG) a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) 2023 kiállításon mutatja be a csúcstechnológiát képviselő digitáliskijelző-megoldásainak teljes portfólióját, beleértve a LED, a Micro LED és az átlátszó OLED kijelzőket is. A készülékeket több digitalizált térben tárják a közönség elé, bemutatva a különböző iparágak – többek között a kiskereskedelem, a vállalati szféra, az oktatás és a vendéglátóipar – számára kínálkozó felhasználási lehetőségeket és alkalmazásokat.
A legtöbb pénzt az internetre költjük, de a tévé előtt töltjük a legtöbb időt
Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költünk médiára havonta – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hiánypótló kutatásából. A felmérés szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk.