Vendéglátóhelyeknek előnyös TV szolgáltatást indít a Vodafone
Minden eddiginél korszerűbb, a hazai szálláshelyek igényeire szabott televíziós szolgáltatást indított a Vodafone Magyarország. A jogtiszta tartalmakat biztosító Panzió TV és Hotel TV csomagok keretében az ügyfelek széles műsorkínálatból válogathatnak, és a csatornakiosztást akár szobánként eltérően, az általános vendégigények alapján is összeállíthatják.
A Vodafone 2020 őszén széleskörű és változatos kínálatot hozott létre turisztikai partnerei számára. A korábban Üzleti TV néven ismert szolgáltatásokat a vállalat a Panzió TV konstrukcióba vezette át, a korábban is létező Hotel TV csomagokat pedig kibővítette. A szolgáltató célja, hogy olyan portfóliót hozzon létre, amiben minden szálláshely megtalálja a jellegének, méretének és vendégkörének megfelelő ajánlatokat. Mind a Panzió TV, mind a Hotel TV csomagok akár szobánként eltérően is igénybe vehetők.
Változatos csatornakiosztás
A Panzió TV Small csomagban 41 televízió- és 3 rádiócsatorna, a Medium csomagban pedig 67 televízió- és 3 rádiócsatorna kínálatát élvezhetik az ügyfelek, így a legtöbb vendég az otthon is megszokott tartalomkínálattal találkozhat.
A Hotel TV mini, basic és pro programcsomagjai 8, 45 és 68 televízió- illetve 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, ennek köszönhetően a szállásadó könnyedén vendégei igényeire szabhatja a csatornaválasztékot. A szolgáltatás keretében idegennyelvű csatornák is elérhetők a Hotel TV Külföldi és Hotel TV Külföldi Extra csomagokban, ami előnyös lehet a más országokból érkező vendégeket rendszeresen fogadó szálláshelyek számára.
Szórakozás a szálláshely egész területén
A Vodafone a csoportos televíziózás élményét is biztosítja a vendégek számára: a közösségi terekbe válaszható Hotel TV Public Standard és Pro csomagok 20, illetve 35 televízió- és 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, hogy az aulák, társalgók, bárok vagy szórakoztató helyiségek se maradjanak jogtiszta tartalom nélkül. A Hotel TV szolgáltatások használatához a vállalkozásoknak nem szükséges minden szobában médiaboxokat elhelyezniük, a csatornák optikai vagy mikro kábeleken keresztül jutnak el a megfelelő helyiségekbe.
A hazai szálláshelyeknek szóló ajánlatokról az ügyfelek az alábbi linken tájékozódhatnak.
A Vodafone Magyarország elkötelezett a magyar turisztikai iparág iránt, ezért a vendéglátók digitalizálódását segítő termékek és szolgáltatások bevezetése mellett támogatóként részt vesz a február 1-jén, a FEB1 Backstage néven, online formában megtartott Turizmus Évadnyitó Gálán.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
- Újabb rekordot döntött a mobilinternetezés 2020-ban
- Érkezik a discovery+ előfizetéses streamingszolgáltatása
- A Vodafone kisméretű SIM kártyái tavaly több mint másfél tonna műanyagtól óvták meg a bolygót
- Jövő évtől új csatornákkal jelentkezik a UPC Direct
- A Vodafone és a Delta közösen segíti a vállalkozásokat a technológiai forradalomban
- HD csatornákkal bővült a DIGI kínálata
- Elsöprő sikerrel ért véget a Vodafone Alapítvány virtuális kihívása
- Székesfehérváron is elindította 5G szolgáltatását a Vodafone
- Kisállat-nyomkövetővel készül az ünnepekre a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jelentősen megkönnyíti az alkalmazások HMS-rendszerre alakítását egy új megoldás
Jelentősen egyszerűbb lesz mostantól a GMS, vagyis a Google-alapú alkalmazások átültetése a Huawei saját, HMS-alapú rendszerébe. A bluesource alkalmazásfejlesztő SDK Choice névre keresztelt megoldása megkönnyíti a fejlesztők és a márkák számára, hogy a GMS- és a Firebase-keretrendszereken alapuló, már meglévő alkalmazásaikat HMS-en használhatókká alakítsák át. Ez jelentősen csökkenti az alkalmazásfejlesztők költségeit és a fejlesztés idejét, megkönnyíti az adaptációt és lehetővé teszi, hogy az appok még optimalizáltabban fussanak a Huawei-eszközökön.
Átképzési ösztöndíj: akár ingyen is tanulhatunk programozónak
A vírushelyzet sokak számára szakmai fordulópontot is jelent: az eddigi feltételek megváltoztak, a munkavégzés talán végérvényesen átalakult. Akadtak, akik a korábbi munkahelyüket voltak kénytelenek otthagyni, míg mások egyenesen karriert váltanának a viszontagságok miatt. Nekik nyújt most kivételes lehetőséget egy ösztöndíjprogram.
Közeli rokonságban áll ez a karóra a Forma-1-es autókkal
Szinte már nem telik el év anélkül, hogy a Casio ne mutatna be egy újdonságot a soron következő Forma-1-es szezon tiszteletére. A tradicionális japán óragyártó a fém kronográfokat magában foglaló Edifice termékcsaládot frissítette fel egy egészen különleges modellel, a EQB-1000AT típussal. „A száguldó cirkusz szerelmesei bizonyára felkapják a szemüket az óra láttán, ez ugyanis a Casio Edifice-szel hivatalos partneri kapcsolatot ápoló Scuderia AlphaTauri-val közös együttműködésben született meg” – hívta fel a figyelmet Nagy Sándor a Casio termékmenedzsere.
Közelharc az informatikusokért
Ha olyan szektort keresünk, amely a pandémiás időszakban is szédítő sebességgel bővült, valószínűleg az informatikai terület kerülne ki abszolút győztesként. A magyar munkaerőpiacról jelenleg közel 44 000 IT-szakember hiányzik. A COVID-hatás ráadásul jelentősen felpörgette a digitalizációt és az automatizációt is, így még inkább égető kérdés az utánpótlás a HR-szakemberek és cégvezetők körében.