Vendéglátóhelyeknek előnyös TV szolgáltatást indít a Vodafone
Minden eddiginél korszerűbb, a hazai szálláshelyek igényeire szabott televíziós szolgáltatást indított a Vodafone Magyarország. A jogtiszta tartalmakat biztosító Panzió TV és Hotel TV csomagok keretében az ügyfelek széles műsorkínálatból válogathatnak, és a csatornakiosztást akár szobánként eltérően, az általános vendégigények alapján is összeállíthatják.
A Vodafone 2020 őszén széleskörű és változatos kínálatot hozott létre turisztikai partnerei számára. A korábban Üzleti TV néven ismert szolgáltatásokat a vállalat a Panzió TV konstrukcióba vezette át, a korábban is létező Hotel TV csomagokat pedig kibővítette. A szolgáltató célja, hogy olyan portfóliót hozzon létre, amiben minden szálláshely megtalálja a jellegének, méretének és vendégkörének megfelelő ajánlatokat. Mind a Panzió TV, mind a Hotel TV csomagok akár szobánként eltérően is igénybe vehetők.
Változatos csatornakiosztás
A Panzió TV Small csomagban 41 televízió- és 3 rádiócsatorna, a Medium csomagban pedig 67 televízió- és 3 rádiócsatorna kínálatát élvezhetik az ügyfelek, így a legtöbb vendég az otthon is megszokott tartalomkínálattal találkozhat.
A Hotel TV mini, basic és pro programcsomagjai 8, 45 és 68 televízió- illetve 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, ennek köszönhetően a szállásadó könnyedén vendégei igényeire szabhatja a csatornaválasztékot. A szolgáltatás keretében idegennyelvű csatornák is elérhetők a Hotel TV Külföldi és Hotel TV Külföldi Extra csomagokban, ami előnyös lehet a más országokból érkező vendégeket rendszeresen fogadó szálláshelyek számára.
Szórakozás a szálláshely egész területén
A Vodafone a csoportos televíziózás élményét is biztosítja a vendégek számára: a közösségi terekbe válaszható Hotel TV Public Standard és Pro csomagok 20, illetve 35 televízió- és 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, hogy az aulák, társalgók, bárok vagy szórakoztató helyiségek se maradjanak jogtiszta tartalom nélkül. A Hotel TV szolgáltatások használatához a vállalkozásoknak nem szükséges minden szobában médiaboxokat elhelyezniük, a csatornák optikai vagy mikro kábeleken keresztül jutnak el a megfelelő helyiségekbe.
A hazai szálláshelyeknek szóló ajánlatokról az ügyfelek az alábbi linken tájékozódhatnak.
A Vodafone Magyarország elkötelezett a magyar turisztikai iparág iránt, ezért a vendéglátók digitalizálódását segítő termékek és szolgáltatások bevezetése mellett támogatóként részt vesz a február 1-jén, a FEB1 Backstage néven, online formában megtartott Turizmus Évadnyitó Gálán.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
- Újabb rekordot döntött a mobilinternetezés 2020-ban
- Érkezik a discovery+ előfizetéses streamingszolgáltatása
- A Vodafone kisméretű SIM kártyái tavaly több mint másfél tonna műanyagtól óvták meg a bolygót
- Jövő évtől új csatornákkal jelentkezik a UPC Direct
- A Vodafone és a Delta közösen segíti a vállalkozásokat a technológiai forradalomban
- HD csatornákkal bővült a DIGI kínálata
- Elsöprő sikerrel ért véget a Vodafone Alapítvány virtuális kihívása
- Székesfehérváron is elindította 5G szolgáltatását a Vodafone
- Kisállat-nyomkövetővel készül az ünnepekre a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.