Air France kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Air France

Újfajta wifi-kapcsolódási lehetőségeket vezet be az Air France

Az Air France folyamatosan azon dolgozik, hogy új, innovatív megoldásokkal tegye minél kényelmesebbé az utazási időt. A légitársaság azt tervezi, hogy 2020-ra minden járatán elérhetővé teszi a wifit. A jelenlegi vezetékes internettel felszerelt repülőgépjáratain az Air France új kapcsolódási szolgáltatást kínál, az Air France CONNECT-et.

2018. október 3. 18:08

Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France

Az Air France bejelentette, hogy augusztus 1-jétől olyan, virtuális valóság headsettel felszerelt fedélzeti szórakoztató rendszert tesztelésébe kezd, melynek köszönhetően az ügyfelek az utastértől elszeparálva, saját repülő-mozitermükben élvezhetik kedvenc 2D-s, illetve 3D-s filmjeiket és sorozataikat.

2017. augusztus 13. 09:14

Messengeren is elérjük az Air France beszállókártyákat

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. A légitársaság továbbá a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire angolul és franciául.

2017. július 22. 11:09

Digitális útikalauzt indít az Air France

Különleges célállomások, hiteles tippek helyiektől: új weboldallal mutatja be az utazóknak varázslatos desztinációit a francia légitársaság. Az újdonság alkalmából fotópályázatot is indít az Air France.

Kulcsszavak: Air France utazás internet
2016. március 7. 14:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29