SimplePay kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: SimplePay

Online fizetési megoldások már a közlekedésben is

Robbanásszerűen fejlődik az online fizetési piac, egy hónap alatt több mint egymilliószor fizettek a SimplePay online fizetési megoldásán keresztül. 

2018. szeptember 6. 15:03

Egyszerűsödik az online jegyvásárlás

A MÁV-START online jegyvásárlási rendszerében június 20-tól elérhető a mentett bankkártyával való fizetés lehetősége is. Az OTP Mobil SimplePay nevű fizetési megoldására támaszkodó fejlesztésnek köszönhetően az elektronikus jegyváltás folyamata jelentősen egyszerűbb és gyorsabb lesz.

2018. június 20. 13:41

Megállíthatatlan a Simple népszerűsége

A tavalyi évben is folytatódott az OTP Mobil két termékének sikertörténete. A Simple alkalmazáson keresztül indított vásárlások forgalma a duplájára, száma pedig háromszorosára emelkedett. 

2018. február 14. 13:46

Jó döntés volt a Simple alkalmazás és a SimplePay összekapcsolása

A bevezetését követő másfél hónapban 300 millió forintos forgalmat generált az OTP Mobil legutóbbi fejlesztése a hazai online kereskedelemben.  A Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform összekapcsolása ez idáig több mint 10.000 új Simple fiók regisztrációt és 25 000 tranzakciót eredményezett. A két termék közötti átjárás lehetőségével az OTP Mobil célja, hogy még egyszerűbbé tegye a fizetés folyamatát, valamint új, potenciális vásárlók elérésének biztosítása a partner kereskedőknek.

2018. január 22. 19:36

Decemberre ismét nagy újítással készült az OTP Mobil

Idén decembertől az OTP Mobil átjárást biztosít két terméke, a Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform között. 

2017. december 8. 16:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás