SolarPower Europe kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: SolarPower Europe

Létrejött az európai napenergia összefogás

Az EIT InnoEnergy és a SolarPower Europe összefogásával a közelmúltban megszületett az európai napenergia-kezdeményezés (European Solar Initiative, ESI), amely részint az éghajlatváltozást érintő kérdéseket emeli be az európai közgondolkodásba, másrészt az összefogás tagjai a tevékenységükkel segítik a gazdaság fellendülését, valamint hozzájárulnak az európai zöld megállapodás célkitűzéseinek megvalósításához.

2021. március 10. 19:51

MANAP: Jelentős győzelem a megújulóknak, a napenergiával az élen

Több hónapos intenzív tárgyalások után az Európai Parlament, az Európai Unió Tanácsa és az Európai Bizottság végleges megállapodást értek el az átdolgozott megújulóenergia-irányelvről (RED II) amelyben az európai napenergia szövetség, a SolarPower Europe kulcsfontosságú ajánlásainak többsége megjelenik.

2018. június 19. 10:59

Triplázhat a világ napenergia-termelése 2021-re

"2016-ban óriási napenergia-kapacitás épült ki a világon és a következő 5 évben is jelentős fejlesztések várhatók, de továbbra is csak néhány ország fog számottevő kapacitást kiépíteni." ‒ olvasható a SolarPower Europe napenergia szövetség legfrissebb 2017-es jelentésében a világ napenergia-piacáról. A riport szerint a napenergia költségei egyre inkább csökkennek, az állami energiapolitika viszont nagymértékben meghatározza, hogy mennyire fejlődik a szektor.

2017. június 20. 12:19

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29