Telekom
Teljesen átírja a telefonálásról alkotott fogalmainkat az 5.5G
Valós idejű tolmácsolás, autonóm parkolás, UHD minőségű megosztott videók, új generációs interaktív hívások és 3D-élmények szabad szemmel – ezek azok a szolgáltatások, amelyek az elkövetkező években egyre inkább részévé válnak a mindennapoknak az 5G és továbbfejlesztett változata, az 5.5G-technológia révén.
Testreszabható mappákat vezet be a csevegésekhez a Rakuten Viber
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője, elindítja a csevegőmappákat, amelyek lehetőséget nyújtanak a felhasználók számára, hogy gyorsan megtalálják a konkrét beszélgetéseket, és javítsák a kommunikációjuk kezelését. A felhasználói kényelmet szem előtt tartva tervezett csevegőmappák egyszerűsítik a csevegések szervezését azáltal, hogy lehetővé teszik a témák, csoportok vagy személyek szerinti könnyed kategorizálást.
2024-ben 75 iF Design Díjat nyert el a Samsung
A Samsung összesen 75 díjat nyert a rangos német, nemzetközileg is elismert International Forum (iF) Design 2024 dizájnversenyen. A vállalat két Arany Díjban részesült – a Samsung OLED TV (S95C), valamint a Galaxy Z Flip5 Maison Margiela kiadása* kapta meg az elismerést. A Samsung televíziók, okostelefonok és egyéb készülékei mind a 9 kategóriában –, beleértve a Termék és Felhasználói élményt is – díjat érdemeltek.
45 díjat kapott a HONOR az idei MWC-n
A HONOR az idei MWC-n mutatta be új, mesterséges intelligencia-alapú stratégiáját, és bejelentette többek között a HONOR Magic6 Pro-t és a HONOR MagicBook Pro 16 AI PC-t érkezését is. Új készülékeit és technológiáit a nemzetközi sajtó is elismerte: 45 díjjal jutalmazta a céget.
Az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészséget helyezi fejlesztései fókuszába idén a Huawei
Prémium kategóriás zászlóshajó termékeivel jelentkezik a Huawei fogyasztói üzletága az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (MWC). Olyan, nagy érdeklődésre számot tartó, a divatot és csúcstechnológát ötvöző terméket mutatnak be, mint a HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN okostelefon, a HUAWEI FreeClip vezeték nélküli fülhallgató és a HUAWEI WATCH GT 4 okosóra. A Huawei tavaly megszilárdította pozícióját a viselhető prémium okoseszközök piacán: 2023 végére több mint 150 millió okosórát szállított le. A vállalat tovább növeli kutatás-fejlesztési beruházásait. Idén három fontos iparági kihívást, az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészség kezelését érintő innovációkra összpontosít.
A Samsung a Galaxy AI jövőképét mutatja be legújabb készülékein az MWC-n
A Samsung a Galaxy AI-jal új mobilélményeket mutat be a 2024-es Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress) Barcelonában. A Samsung kiállítóterének látogatói a Galaxy AI funkciókat a Galaxy készülékeken kipróbálhatják, köztük a Galaxy S24 szérián, amelyek az AI mobilok új korszakába vezetnek. Az új ökoszisztéma magában foglalja a Galaxy Watch6 széria egészséget szolgáló okosfunkcióit is, valamint a Galaxy Ring okosgyűrűt, amelyet ezen a kiállításon mutatnak be először a nagyközönségnek.
A HONOR átfogó, mesterséges intelligencia-alapú stratégiát vitt az idei MWC-re
A HONOR Barcelonában mutatta be új, átfogó stratégiáját, amely a mesterséges intelligencia hajtotta, az operációs rendszereken túlmutató élményekre, és a szándék alapú felhasználó kezelőfelületekre épül. Nemzetközi partnereivel együttműködve több okoseszköz érkezését is bejelentette: a HONOR Magic6 Pro érkezése mellett a HONOR MagicBook Pro 16 AI PC-t is, ami platformszintű AI-jal felszerelve kínál emberközpontú élményeket.
Csúcskészülékeket vitt az MWC kiállításra a Xiaomi
A Xiaomi, a világ egyik vezető mobiltechnológiai innovátora Barcelonában, egy exkluzív sajtóesemény keretében bejelentette legújabb csúcsmodelljei, a Xiaomi 14 termékcsalád megjelenését. Az esemény mérföldkőnek számít a Xiaomi történetében, hiszen a vállalat soha eddig nem látott felhasználói élményt lesz képes nyújtani világszerte. Az eseményen William Lu, a Xiaomi Corporation partnere és elnöke, valamint a Xiaomi nemzetközi üzleti részlegének elnöke bemutatta a "Human X Car X Home" intelligens ökoszisztémára épülő vállalati stratégiáját.
A HMD számára minden az emberi innovációról szól
A HMD leleplezte, milyen lesz az élet a Human Mobile Devices új dimenziójában. A HMD célja, hogy olyan telefonokat készítsen, amelyek megfizethetőek, gyönyörűek, trendik és otthon javíthatóak. Leegyszerűsítve: abban segítenek, hogy mindez egyszerre elérhetővé váljon, megfizethető áron. Olyan készülékeket gyártunk, amelyek segítenek leküzdeni a globális technológiai kihívásokat, mint az e-hulladék kérdése, és az úgynevezett „digitális kiégés”, ami egy vészesen terjedő jelenség napjainkban. Tehát minden tekintetben jobbá teszik a felhasználói élményt.
Cikkgyűjtő
További híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.