Infogazdaság

Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok

Tektonikus erejű változásokat hozott a digitalizáció a vállalatok ügyfélszolgálati működésébe, hiszen míg korábban néhány csatornán – telefonon, vagy e-mail-ben zajlott az ügyfelek és a cégek közötti kommunikáció, addig mára az eszközök száma szinte végeláthatatlan. Statisztikák szerint azonban a különböző elektronikus ügyfélszolgálati megoldásokat – például közösségi média, chatbot, SMS - használók 41 százalékának telefonon is kapcsolatba kell lépnie a vállalattal az ügyintézés során. Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere szerint a jövőt a különböző csatornák közötti átjárás, ugrálás, és nem a gépek uralma jelenti. 

2019. június 17. 08:55

A Fujitsu nyerte a NetApp EMEA-régióbeli „Az év nemzetközi partnere” díját

Kivételes teljesítménye, innovációs törekvései és az ügyfeleknek nyújtott kimagasló szolgáltatási színvonala elismeréseként a Fujitsu nyerte a NetApp EMEA-régióbeli rangos „Az év nemzetközi partnere” díját.

2019. június 16. 12:55

Erős pénzügyi negyedévet zárt a DXC Technology

A DXC Technology közzétette a 2019-es első pénzügyi negyedévre – 2019. január-március – és az elmúlt teljes pénzügyi évre vonatkozó eredményeit. 

2019. június 16. 12:28

A Barracuda Networks felhő-alapú biztonsági megoldásai a Tech Data hazai kínálatában

A Tech Data bejelentette, hogy a közép-kelet-európai régió több országában, köztük Magyarországon is felveszi kínálatába a felhő-alapú biztonsági megoldásokat nyújtó Barracuda Networks egyes termékeit. 

2019. június 15. 15:53

Ezért automatizálja az intralogisztikáját (AMR-ekkel)

A vállalatok mérettől és iparágtól függetlenül az automatizációhoz fordulnak, hogy javítsák hatékonyságukat, növeljék rugalmasságukat, és csökkentsék kiadásaikat. Ha belegondolunk, a belső szállítási folyamatoknak is szerepelniük kell a listán. Az intralogisztika optimalizálása mindenképpen erősítheti a vállalkozások versenyképességét. A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara kutatása szerint négyből mindössze egy vállalat automatizálja belső logisztikai folyamatait és szállítási feladatait. 32% nem is tervez automatizációs fejlesztést a következő három évben.

2019. június 15. 09:10

Hazánkban is elérhetővé válik a virtuális egészségügyi ellátás

A tizenhárom éves magyarországi múlttal rendelkező Advance Medical Hungary 2019. június 13-tól Teladoc Hungary néven folytatja munkáját. A technológia alapú egészségügyi szolgáltatást nyújtó Advance Medical Hungary a név- és tulajdonosváltást követően, a New York-i tőzsdén jegyzett Teladoc Health vállalatcsoport tagjaként bővíti szolgáltatási portfólióját és – Virtuális medicina néven – elsőként kínál Magyarországon virtuális egészségügyi ellátást.

2019. június 14. 17:25

Se készpénz, se jegy, de még mobil sem kell az új parkolási rendszerhez

Tucatnyi budapesti zárt parkolóban használható mostantól az a rendszer, melynek segítségével úgy parkolhatunk, hogy az ezzel járó vesződést a Rollet applikáció megoldja helyettünk. Nem kell jegyet húznunk, se aprópénzzel bajlódnunk, vagy a mobilunkról indítanunk a parkolást, elég a vezetésre koncentrálnunk.

2019. június 14. 15:53

GKI Digital-Árukereső: még mindig készpénzben fizetjük az online rendeléseket

2018-ban a magyar vásárlók több mint 38 milliószor rendeltek online áruházakban. Bár évről évre nő az egy vásárlóra jutó online rendelési gyakoriság, egyre tapasztaltabbak, rutinosabbak vagyunk, fizetéskor még mindig a készpénz dominál – derül ki a GKI Digital és az Árukereső közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozatának idei második felméréséből.

2019. június 14. 14:21

Ransomware: a megelőzés a legjobb védelem

Napjainkban a zsarolóvírusok gyakrabban fenyegetnek bennünket, mint az influenzavírus: egy friss kutatás szerint tavaly a nagyvállalatok több mint fele áldozatul esett valamilyen ransomware támadásnak. A Micro Focus szerint a megelőzés a leghatásosabb védelem az ilyen vírusok ellen, ezért nem szabad elhanyagolni a szervezet „immunrendszerét” erősítő intézkedéseket. A vállalat szakértői most megmutatják, mire fókuszáljunk.

2019. június 14. 12:47

Megreformálnák a fordítási piacot!

Hazánkban egészen egyedülálló, mesterséges intelligenciával és optikai karakterfelismeréssel felvértezett megoldással állt elő egy magyar vállalkozás.

2019. június 14. 11:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05
online sportfogadás