Infotársadalom

NMHH: Retro Rádió néven indulhat majd az új országos kereskedelmi rádió

Hozzájárult a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az új országos kereskedelmi rádiós pályázaton nyertes médiaszolgáltató kérelmében foglaltakhoz, amely szerint a korábban tervezett POP FM helyett Retro Rádió néven kezdheti majd meg műsorának sugárzását.

2018. június 8. 18:57

PayPal felmérés a videójátékokhoz kapcsolódó magyar szokásokról

A PayPal és a SuperData piackutató közzétette a PayPal 2018 Gaming Insights című nemzetközi felmérésének eredményeit. A 25 országban készült kutatás izgalmas bepillantást enged a játékfejlesztők, a tartalomgyártók és a játékosok világába.

2018. június 8. 13:38

Egy hónapig ingyenes a Nick Jr. csatorna a Telekomnál

Gyerekeknek szóló, tanulságos meséket bemutató csatornával egyszerre szórakoztatja és fejleszti a legkisebb gyerekeket júniusban a Telekom. 2018. június 1.-én déltől, 2018. július 2.-a déli tizenkét óráig a szokásos 7-es csatornán a Nick Jr. csatorna szabadon elérhető minden lakossági Telekom TV előfizető számára.*

2018. június 7. 19:38

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Több ezer köbméter vizet spórolhat meg a Vodafone által díjazott találmány

Június 5-én 27. alkalommal rendezték meg az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny, melyhez idén először a Vodafone Magyarország Alapítvány is csatlakozott a Junior ösztöndíj támogatójaként. Az ösztöndíj összege 100.000 forint.

2018. június 5. 19:41

A SES-12 elindult a pályája felé a SpaceX Falcon 9-es rakétáján

Nagy teljesítményű műhold áll szolgálatba az ázsiai és csendes-óceáni térségben, valamint a Közel-Keleten elérhető nézői és kapcsolati élmény javításáért a videós, a fix adatforgalmi, a közlekedési és a kormányzati ügyfelek változatos igényeinek kiszolgálása érdekében.

2018. június 5. 16:52

Híres filmes órák a mozgókép fővárosából

Az elmúlt évtizedekben a Casio karórák kivették a részüket az időutazások megvalósításából, valamint a földönkívüliekkel és a cápákkal vívott harcokból. Mindezekre többnyire csak a filmvásznon került sor, mert Hollywood előszeretettel tette le a voksát egy-egy japán óra mellett.

2018. június 5. 10:59

A Nikon egy esküvői fényképezéssel foglalkozó lookbookot ad ki

Nikon Európai Esküvői Közösségének 2017-es létrehozását követően a Nikon bemutatja első esküvői fényképezési lookbookját – egy illusztrált útmutatót a klasszikus, az aktuális és a feltörekvő trendekhez – a Nikon válogatott, kiemelkedő európai esküvői fotósokból és véleményvezérekből összeállított testületének előrejelzései alapján.

2018. június 5. 08:28

A L'Oréal és az okoskütyük

Virtuális sminktanácsadás, hajtanácsadás, bőrdiagnosztika és okostükör: többek között ilyen fejlesztéseket és újdonságokat mutatott be a L’Oréal a párizsi Viva Tech-en a hétvégén.

2018. június 4. 16:24

A Da Vinci Kids App már a Vodafone Pass-ban is elérhető

A berlini székhelyű Da Vinci Media megállapodást kötött a Vodafone Magyarországgal, melynek eredményeként mostantól a cég Da Vinci Kids elnevezésű, kisiskolásoknak szóló okos alkalmazása is elérhető a Vodafone Video Pass csomag részeként. 

2018. június 4. 14:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com