Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 944 találata van.
Felgyorsult a banki digitalizáció
2020. június 10. 13:22Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára
2020. május 19. 09:30A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki rohamtempóban próbál az új körülményekhez alkalmazkodni: százezrek kezdték el megtanulni az online videókonferenciától a felhő-alapú dokumentumszerkesztőkön át a webshopig a legkülönfélébb eszközök használatát. Ezt a folyamatot igyekszik hosszú távon monitorozni egy most induló kutatássorozat, a Digitális Versenyképességi Mutató - rövid nevén Digiméter -, amely kifejezetten a hazai KKV-szektor fejlődését szeretné segíteni.
Cégvezetők a munkaerőpiacról: látszik a fény az alagút végén
2020. május 8. 14:25A hazai vállalatok a következő fél év gazdasági kilátásait illetően döntően pesszimisták, ugyanakkor az alkalmazottaik megtartását illetően már elkötelezettnek mutatkoznak – derül ki a Profession.hu, friss, saját adatbázisban, a cégvezetők, HR döntéshozók és munkatársak megkérdezésével készített reprezentatív kutatásából. Éppen ezért a HR osztályok többsége immár olyan költségcsökkentési megoldásokat igyekszik találni, amely nem járnak a dolgozói állomány csökkenésével. Ez a magyar gazdaság egészét tekintve is kedvező fejleménynek mondható.
A HONOR az okoseszközök használatát vizsgálta
2020. március 10. 16:40A Honor a Canalys piackutató céggel készített kutatásában az okoseszközök használatát és az ezekből felépülő ökoszisztémák adaptációját elemezte. A kutatás* tárgyául szolgáló ökoszisztémák eszközöket, szoftvereket és szolgáltatásokat foglalnak magukban, amik egymáshoz kapcsolódva alkotják meg a felhasználót körülvevő rendszert.
Naponta átlagosan 15 percet töltünk álláskereséssel
2020. február 17. 13:31Hogyan keresünk állást 2020-ban? Mennyi időt töltünk kereséssel, jellemzően mely napokon és milyen napszakban válogatunk a munkalehetőségek között? Mikor jelentkezünk rájuk, és vajon milyen eszközről tesszük ezt? A Profession.hu friss felmérésének adataiból kiderül.
A 2021-es Cadillac Escalade-ben debütál a világ első autós LG P OLED műszerfala
2020. február 7. 08:23Az LG Electronics P-OLED technológiájú műszerfalával mutatkozott be a 2021-es Cadillac Escalade, amely ezzel a legelső olyan kereskedelmi forgalmazásra szánt jármű, amelybe hajlított OLED kijelzőt építettek.
Ki a felelős a személyes adataim biztonságáért?
2020. február 2. 13:40A modern, vállalati környezetben működő technológiai megoldások bemutatása mellett többek között a címben szereplő kérdéssel is foglalkozott a DIMSZ az Adatvédelem Napján tartott szakmai rendezvényén. Huszics György, a szövetség elnöke az Adatvezérelt Nap című rendezvény felvezetőjében ismertette a DIMSZ ezzel kapcsolatos, legfrissebb kutatásának alapvető megállapításait.
Bosch - Éves pénzügyi eredmények 2019
2020. január 31. 14:22A gazdasági növekedés lassulása és az autóipari megrendelések jelentős mértékű csökkenésének ellenére a Bosch csoport 2019-ben is magas árbevételt ért el. Az előzetes adatok szerint a cégcsoport 77,9 milliárd eurós árbevétele megegyezik az előző évivel, de az árfolyamhatások miatti korrekciónak köszönhetően ez 1,1 százalékos csökkenést jelent.
Magyar tehetségek az EIT Health radarján
2020. január 28. 15:04Rekordot döntött 2019-ben az EIT Health tréning- és accelerator programjaiba bekapcsolódó közép-, kelet- és dél-európai résztvevők száma. A szervezet tréning-, mentorálási és finanszírozási programjai révén több mint 1500 tehetség és 50 start-up kapott segítséget a további fejlődéshez az innovációs szempontból feltörekvő térségből. Az EIT Health pán-európai versenyein magyar start-upok, például az InSimu Patient és a Sineko is a döntőbe jutottak, felhívva magukra európai befektetők figyelmét. 2020-ban még több lehetőséghez jutnak az egészségügyi ötletgazdák.
Újra fesztiváloznak a marketingesek
2020. január 9. 08:01A tavaly 1500 döntéshozóval megrendezett, teltházas Magyar Marketing Fesztivál – a szervezők közleménye szerint – minden eddiginél erősebb szakmai programmal és „show”-val érkezik immár 7. alkalommal 2020. január 23-án. Az esemény célja – a hagyományokhoz híven – a 2020-as év várható üzleti és marketingtrendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.