További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Automatizált közüzemi fogyasztási adatfogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
- Táblagépekre, mobiltelefonokra volt a legtöbb fogyasztói panasz decemberben
- Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
- Elindult a Samsung „Launching people” kampánya
- Nextent – elkészült a vulgaritást érzékelő motor
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- A feszült ügyfélszolgálati beszélgetés a múltté: itt van a Nextent érzelemfelismerő szoftvere
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- A nők aktívabb okostelefonhasználók
- Telefonbeszélgetés-rendszerező program a Nextent-től
- Hangalapú üzleti előrejelző szoftverrel lép világpiacra a Nextent
- Automatizált közüzemi fogyasztási adat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
- Trágárságszűrő rendszert fejleszt a Nextent
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- Mesterséges intelligencián alapuló értékesítéstámogató rendszer
- Nextent: új stratégiai igazgató
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
- Innovációs díj érzelem- és beszédfelismerő termékért
- A Nextent 50 %-os tulajdont szerzett a Data Research-ben
- A Nextent a "legdinamikusabban startolók" között