További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Újra elérhetők az NMHH oldalai és ügyfélszolgálata
- Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
- Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- A Telekomé az ország legjobb telefonos ügyfélszolgálata
- Virtuális call center szolgáltatásba fektet a DBH Investment
- A hangazonosítás növeli az ügyfélelégedettséget
- Egyre nagyobb kockázatot jelent az IT-biztonság a biztosítóknak
- A feszült ügyfélszolgálati beszélgetés a múltté: itt van a Nextent érzelemfelismerő szoftvere
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- Már a fejlesztők is válaszolhatnak a Google Play-en
- A Telekom szolgáltatásai zavartalanul működnek a rendszerindítás alatt is
- Modernizálja ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét a Magyar Telekom
- Egyre népszerűbbek az önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületek
- Hazai fejlesztésű online ügyfélkezelési rendszert a MiniCRM-től
- Újabb díjat nyert a Magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálata
- Személyes ügyfélkiszolgálásban a Magyar Telekom a legjobb
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
- Startra kész az első magyar intelligens ügyfélszolgálat!
- Trágárságszűrő rendszert fejleszt a Nextent
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank
- Azonnali problémamegoldással az elégedettebb ügyfélért
- 5 végzetes hiba az ügyfélkezelésben
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
- Egységes kommunikációs megoldás az Avaya-tól
- TeleKampány visszaszólhat a választó
- A Montana-Bross Holding együttműködésének eredménye: digitális titkárnő