További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Ki jár előrébb a digitális világban, a fogyasztó vagy a döntéshozó?
- Közös kutatás-fejlesztési központot nyit a Huawei és a Leica
- Minden eddiginél nagyobb a kiberfenyegetés
- A professzionális infokommunikációs megoldások használata felé kell fordulnia a hazai kis és közepes vállalkozásoknak
- Miért tartunk vonzónak valakit?
- Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra
- Európa középvállalatai évi 364 milliárd font árbevételtől esnek el
- Maximum 80 ezer juthat egy okostelefonra
- Dübörög az online szektor
- A magyarok evés közben beszélgetnek és mobiloznak
- Jó dolog a távmunka, sokan mégis tartanak tőle
- A fiúk játszanak, a lányok chatelnek
- Nagyképernyős szurkolói élmény
- Férfiak, nők, telefonok és a FOMO
- Új lehetőségek az e-kereskedelem számára
- Olimpia tévében és neten: 600 ezren már okostelefonon is szurkolnak
- Az online pénzügyi bűncselekmények könnyű célpontjai a külföldre utazók
- Amiért a magyar ember is felmegy a Twitterre
- Személyre szabható konyha és többfunkciós bútorok az IKEA válasza az urbanizációra
- Az európai kiskereskedők lassan reagálnak az online „flex vásárlókra”
- A magyar idősebb korosztály szükségesnek tartja a technológiai fejlődést, de nehezen tart lépést vele