További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Egyre többen keresik a Black Friday akciókat Magyarországon
- A hallgatók többségének a saját vállalkozás a legvonzóbb jövőkép
- Cisco-IDC tanulmány: egyre többen térnek át a felhőre, mégis kevesen használják ki az előnyeit
- Mobilra költözik a céges informatika
- Új, felhő-alapú üzleti modell a hálózati menedzsmentben
- Az IBM kétszázmillió dolláros befektetéssel lendíti fel az Internet of Things globális piacát
- Egyre több az egyedülálló diplomás
- A biológia a gyerekek kedvence
- Idősebbek és bölcsebbek?
- Mobilnet: nem csak nyáron kellesz!
- Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében
- Ezek a kkv-k legnépszerűbb marketingeszközei
- Közös kutatás-fejlesztési központot nyit a Huawei és a Leica
- Minden eddiginél nagyobb a kiberfenyegetés
- A professzionális infokommunikációs megoldások használata felé kell fordulnia a hazai kis és közepes vállalkozásoknak
- Miért tartunk vonzónak valakit?
- Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra
- Európa középvállalatai évi 364 milliárd font árbevételtől esnek el
- Dübörög az online szektor
- A magyarok evés közben beszélgetnek és mobiloznak
- A Cisco kutatása szerint ma még kiaknázatlan a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségek 80 százaléka
- Teljesítmény alapján vesz laptopot a magyar
- Ipsos Omnibus: új, gyors online kutatási szolgáltatás
- Validált online kutatási rendszert indított az Ipsos
- A kvalitatív kutatás is áttevődik az internetre
- 5 milliárd forintot költenek az IT cégek B2B marketingre
- Az online piackutatás is bizalmi szakma