További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Nemzedékek és okosodás
- Sérülékeny világ
- A jó kapcsolat titkai – így kezeld a fogyasztódat!
- Jubilálnak a marketing fesztiválozók
- Valóban rémálom az évvége a munkahelyeken?
- A karácsonyi vásárlás – meghitt pillantok vagy őrültek háza?
- Tévévásárlási szokások a Samsung felmérése szerint
- A cégvezetők többsége optimista, mégis stagnálhatnak az IT fejlesztések
- A Neo Interactive kutatása számos érdekes adatot mutat be a magyar Viber felhasználókról
- A PushAir a tömegrendezvények mellett a HoReCa szektort is meghódítaná a „virtuális reklámtáblával”
- SUSE-felmérés az átalakuló informatikáról
- Marketing régen és ma
- Az amerikai diákoknak zsebben a tudás
- Díjmentesen tanulnak PPC-t és SEO-t az anyák
- Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli
- A hibrid IT kulcsa az összehangolt üzleti és informatikai stratégia
- Itthon is megtalálhatnák számításaikat a fiatalok
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- A Fujitsu felmérése szerint a tárolóeszközök beszerzésekor a CFO-k hosszú távon gondolkodnak
- Digitalizáció a vállalati bankolásban
- Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése
- Miben hisznek a hazai webshopok?
- Olvassuk az online hírleveleket
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- Miért hajlandóak fizetni az európai felhasználók?