További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A jó minőség és a kevesebb gond vonzza az újépítésű otthont keresőket
- Az adatvezérelt vállalati HR szemlélet a kulcs a munkavállalók megtartásához
- Miként segíthetik az adatok az ipart a globális felmelegedés fő forrása elleni harcban?
- Mintegy százezer informatikai eszközt kapnak iskolák
- Hűtővásárlási csúcsszezon van a kereskedelemben
- Technológiai cégek írják át az ingatlanpiac szabályait
- Minden második gyakornoknak állást ajánlanak a cégek
- Egy friss kutatás sokat elárul a magyar internetezők nyaralási szokásokról
- Van mit fejleszteni a Z-generáció digitális kompetenciáin
- A mesterséges intelligencia garantálja a bevételnövekedést
- Önvezető autók: a felhasználók guruló hálószobát és irodát szeretnének
- A Vatera és az eNET felmérése a magyar otthonokban fellelhető értékekről
- PayPal felmérés a videójátékokhoz kapcsolódó magyar szokásokról
- A digitális jelenlétről szóló párbeszédre hív a Telekom
- A mesterséges intelligencia is a toborzás szolgálatába áll
- Közösségi gazdaság újratöltve
- Deloitte IFRS-felmérés: jelentős változások az előző évhez képest
- Ugrásszerűen megnőtt a hatvan éven felüli internetezők száma
- Ezért rendel a magyar Kínából
- Az ember és a szakmai minőség felértékelődése a digitalizáció korában
- Fókuszban a digitalizáció a Vodafone-nál
- Így lehetnek versenyképesek a vállalatok a digitális gazdaságban
- Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról
- A hibrid IT kulcsa az összehangolt üzleti és informatikai stratégia
- Digitalizáció a vállalati bankolásban
- Digitális gyermekkor – tablettel már hétévesen
- Nagyobb rugalmasságot, több időt és a papírmunka csökkenését várja a digitalizációtól a kkv-szektor
- A Fujitsu felméréséből kiderül, hogy a digitális átalakulás ösztönzi az üzleti növekedést
- Otthonról hozzák a digitalizációt a KKV-k
- Digitalizáció: a cégeknek költségcsökkentést, a fogyasztóknak minőségjavulást hoz
- A magyar cégvezetők radikális változásokat várnak a digitalizáció hatására
- Visszaszorul a papíralapú üzleti kommunikáció a Xerox felmérése szerint
- A Fujitsu negyedik éve az élmezőnyben a Gartner felmérése szerint