További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Generációs különbségek vannak a mobilozásban a Honor felmérése szerint
- Kilencmilliárd eurót hozhat a digitalizáció Magyarországnak
- A digitalizáció a siker kulcsa
- Z-generáció: a sneakerek, a babzsákok és a virtuális valóság a jövő?
- A magyar munkavállalók vágynak leginkább az elismerésre
- A Nagy Digitális Transzformációs kutatás
- A munkáltatók nem támogatják a sportolást
- Egy jó munkahely a legjobb ellenszer a kiégésre
- Egy világ van, és az digitalizálódott
- Megosztott jövő: a Dell Technologies bejelentette legújabb kutatásának eredményeit
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
- A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
- Az európai munkavállalók számára kulcsfontosságú a munkahelyi digitális innováció
- Ha eltűnik a papír, megáll az élet?
- Vége a klasszikus tévézésnek
- Így gyűjtöget a magyar
- Pesszimisták a HR-esek, mégis igyekeznek mindent megtenni az informatikai munkaerőhiány kezeléséért
- Előrejelzések 2017-re: kreatív munkaállomások, IoT-igazgatók és önjavító jövő
- A legtöbb vállalat örökre elbúcsúzna a papírhasználattól
- A professzionális infokommunikációs megoldások használata felé kell fordulnia a hazai kis és közepes vállalkozásoknak
- A magyarok evés közben beszélgetnek és mobiloznak
- A magyar idősebb korosztály szükségesnek tartja a technológiai fejlődést, de nehezen tart lépést vele
- Az időskori munkavégzés csökkentheti a depresszió és a demencia előfordulását
- Számlakezelésben Európa sereghajtói közt vannak a magyar vállalatok
- A Cisco kutatása szerint ma még kiaknázatlan a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségek 80 százaléka
- Meg kell tanulni egymás nyelvét
- Digitális hasonmás fénykép alapján
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra