További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál
- Az üzleti felhasználók számára is a törött telefon jelenti az egyik legnagyobb kihívást
- Vodafone: Megkerülhetetlen az IoT a vállalatok szerint
- Online vásárlási szokásaink
- eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről
- Közeledik a „posztdigitális” korszak
- Nem a költségkeret szab határt a vállalatok zöld működésének
- Aktivitást mérő okoseszközök használati szokásai Magyarországon
- Felnőttekhez fordulnak a gyerekek a netes zaklatások miatt
- Fontos a munkavállalói adatok felelősségteljes kezelése
- A Dell Technologies új felmérése: digitális lemaradásban az üzleti vezetők
- Nehezen tudjuk megfogalmazni, hogy mit is jelent pontosan az MI
- A kiberbűnözés 5 200 milliárd dollár kárt okozhat a vállalatoknak a következő öt évben
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- Felpörgeti a családi vállalkozásokat a digitalizáció
- eNET kutatás a hazai videojátékos piac helyzetéről
- Egyre több e-matricát vásárolnak online
- A magyar kamaszok fele aggódik digitális lábnyoma miatt
- Merj digitális ajándékot tenni a fa alá
- IBM kutatás: a magyarok megbíznak a mesterséges intelligenciában
- Tényleg a távmunka a jövő megoldása?
- Digitális karácsony: hagyományos tartalom új keretben
- A Z generáció nem robotokból áll
- Tudom, hogy láttad – indul a visszaszámlálás!
- Accenture felmérés: idén az Y generáció költi a legtöbb pénzt a karácsonyi vásárlás során
- Digitális jelenléttel az elszigeteltség ellen karácsonykor is
- Generációs különbségek vannak a mobilozásban a Honor felmérése szerint
- Az Accenture a világ legsokszínűbb és legbefogadóbb vállalata
- A magyarok közel fele nézett már bele titokban párja telefonjába
- Black Friday 2018 Magyarországon – miről árulkodnak a számok?
- Accenture kutatás: az ipari gyártók és a mesterséges intelligencia
- A nemek közötti egyenlőség megteremtéséhez megfelelő vállalati kultúrára van szükség