További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Accenture kutatás: Innovációs szakadék hátráltatja a növekedést
- A Sophos védelmet nyújt a fleeceware applikációkkal szemben
- Hétfőtől kapható a Honor legújabb okosórája
- A HONOR három díjban is részesült a CES 2020 során
- A legveszélyesebb szokások az utakon
- Nagygombos okostelefon az idősebb korosztálynak
- A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására
- A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak
- A fiatalok többsége negatív előítéletet érez okostelefon-használata kapcsán
- HONOR Színriport: A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont
- Megérkezett a HONOR 20 széria
- Honor kutatás az AI nyomában
- Az üzleti felhasználók számára is a törött telefon jelenti az egyik legnagyobb kihívást
- Generációs különbségek vannak a mobilozásban a Honor felmérése szerint
- Társadalmi előítéletek akadályozzák a lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését
- Mobilra költözik a céges informatika
- Közös kutatás-fejlesztési központot nyit a Huawei és a Leica
- A jó mobilreklám ismérve, hogy tájékoztat
- A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
- Mire használjuk mobilunkat telefonáláson kívül?
- A fiatalok mobilhasználati szokásait kutatják Szegeden
- Milliárdos uniós kutatási program az európai mobilelőny megvédésének érdekében
- IDC: rekordmértékben, 29%-kal nőttek tavaly a mobileladások
- Siemens mobile: az UMTS segít a költségek csökkentésében
- Növekszik a mobiltelefonra utaltság a vállalatok körében
- A fényképküldés lehetősége marginális szempont a mobilvásárlásnál
- MTA-Westel: A XXI. század kommunikációja
- A Westelé az üzleti mobil-előfizetések több mint 70 százaléka
- Humán kísérletek GSM rádiótelefonok hatásainak kutatásában
- Dán felmérés - a mobiltelefon nem okoz rákot
- A XXI. század kommunikációja