További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- 10 év adatait elemezte a Telenor
- HONOR szelfikutatás: Az európaiak évente közel 600 szelfit készítenek magukról
- Accenture kutatás: Innovációs szakadék hátráltatja a növekedést
- Biztonsági trendek az ESET-től
- Nő az egyetemisták diákmunka-kedve
- 7 új trend, amelyek a vállalatok által nyújtott élményeket formálják a jövőben
- Eljön az érzékek internetének kora
- NMHH mobilpiaci jelentés
- Az automatizáció a bérszámfejtést is forradalmasítja
- Ötszörösére nőtt a startup akcelerátorok és inkubátorok száma az utóbbi 10 évben
- A gyerekek ’jóságról’ alkotott nézeteit kutatta a Cartoon Network globálisan
- A Fujitsu kutatása szerint a munkaerő átalakítása az üzleti siker kulcsa
- Hódít az agilis módszertan az IT után az üzleti területeken is
- Kutatás mutatja be a televízió társadalmunkra gyakorolt pozitív hatásait
- Árukereső.hu – GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
- Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától
- Több év végi jutalommal terveznek idén a cégek, mint tavaly
- A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására
- A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak
- A technológiai innovációk bevezetésében élen járó vállalatok megduplázhatják bevételeiket
- Idén is az Accenture a világ legsokszínűbb és legbefogadóbb vállalata
- Gondolkodó városok és hálózatba kötött valóság
- Vállalkozó generáció
- Házhoz mennek a kellemetlen tapasztalatért
- A fogyasztók 82%-a habozás nélkül feketelistára tesz márkákat
- Az Accenture Interactive digitális támogatást nyújt a Louvre-nak
- A fiatalok többsége negatív előítéletet érez okostelefon-használata kapcsán
- Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők
- Egyre többe kerül a pénzügyi szolgáltatóknak az internetes bűnözés elleni védekezés
- 2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!
- A vállalaton belüli egyenlőség a munkahelyi innováció katalizátora
- Közeledik a „posztdigitális” korszak
- Fontos a munkavállalói adatok felelősségteljes kezelése
- A mesterséges intelligencia megjelenése a pénzügyi szolgáltatásokban
- Accenture kutatás: az ipari gyártók és a mesterséges intelligencia
- A nemek közötti egyenlőség megteremtéséhez megfelelő vállalati kultúrára van szükség
- Accenture Technology Vision 2018: az intelligens vállalkozásoké a jövő