További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Minden várakozást felülmúlt a hazai e-kereskedelem növekedése
- A digitális bajnokok a személyes pénzügyek kezelésére fókuszálnak
- A munka és a magánélet egyensúlya továbbra is a legnagyobb kihívás
- Vállalati digitalizáció: egy függőség, ami erősíti a szervezetet
- A járvány után kissé csökkenhet a távmunka szerepe
- Friss kutatás: ”Anyut” hívjuk leggyakrabban, ha tanácsra szorulunk
- A világ leggyorsabb, MI-kutatásokhoz használható hardvere segíti a SZTAKI kutatásait
- A harmadik hullám visszavetette a gyors talpraállási reményeket
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Milyen HR stratégiával terveznek a vállalatok 2021-ben?
- Türelmesebbé tette az embereket a kibertérben a járvány
- A közép-kelet-európai szervezetek felismerték a digitális befektetések fontosságát
- A virtuális első benyomás vált a legfontosabbá a járvány alatt
- Másfél év kell az Európai vállalatoknak a visszaálláshoz
- Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját
- Öt év alatt megduplázódott itthon az informatikusok iránti kereslet
- Az idősebb korosztályt is digitalizálta a pandémia
- Így virágozhatnak ki a magyar kkv-k
- Az üzleti kommunikáció titkai
- Home office: még mindig sok a félmegoldás a magyar cégeknél
- Kutatás az elektronikus fizetés helyzetéről a COVID-19 világjárvány alatt
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- A magyar hölgyek körében is egyre hódítanak a podcastok!
- Fujitsu kutatás: Milyen akadályokkal szembesülnek a nők az IT-viszonteladói piacon
- A digitális felkészültség lehet a vállalatok igazi vakcinája a pandémia ellen
- Elszaporodott az internetes bűnözés a távmunka alatt
- A Viber legújabb funkciói szórakoztatóbbá teszik az új tanévet
- Iskolakezdés 2020: tavaly még kérdés volt, hogy kell-e a kütyü a tanuláshoz, idén már nem
- Lassabb változásban hiszünk: messze még a repülő autók és légdeszkák kora
- Változások a munkaerőpiacon: Ki mit tud? És mennyit kér érte?
- 163 millió forint kutatási támogatást nyert a Szent István Egyetem négy kutatója
- Így interneteznek a 18 év alatti fiatalok
- Rekordbővülést hozott a koronavírus az e-kereskedelemben
- Kibervédelem, adattudomány és agilitás
- Sok céget a kiszámíthatatlan kommunikáció vitt csődbe
- A fiatalok nem a szóból, hanem a képből értenek
- Kisebb szókinccsel bír majd az iPad generáció