További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A megváltozott fogyasztási szokások a kkv-kat sújtják
- A Cisco AppDynamics az alkalmazások használatát kutatta
- Online szakikereső a bankomtól? – a magyar ügyfelek hallatták hangjukat
- Saját csatornával jelentkezik a Direct One
- Mi tartja még életben a vezetékes telefont?
- A munkavállalók 84%-a hibrid munkavégzést szeretne
- A vidék elektronikus fizetéssel kapcsolatos helyzetét vizsgálta az EFISZ
- A mobil- és internetbanki szolgáltatásokat hasonlított össze a Deloitte
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?
- A túl optimista felsővezetők veszélyeztethetik a digitális átalakulást
- Új kollektivizmus – vállalati célkitűzések változása a COVID-19 világjárvány hatására
- A Direct One-nal nyáron nyereményeső vár
- Kutatás mutat rá, hogy káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében
- Az online térbe tolódnak a nagy beszélgetések
- Minden várakozást felülmúlt a hazai e-kereskedelem növekedése
- A digitális bajnokok a személyes pénzügyek kezelésére fókuszálnak
- A munka és a magánélet egyensúlya továbbra is a legnagyobb kihívás
- Vállalati digitalizáció: egy függőség, ami erősíti a szervezetet
- A járvány után kissé csökkenhet a távmunka szerepe
- Friss kutatás: ”Anyut” hívjuk leggyakrabban, ha tanácsra szorulunk
- A világ leggyorsabb, MI-kutatásokhoz használható hardvere segíti a SZTAKI kutatásait
- A harmadik hullám visszavetette a gyors talpraállási reményeket
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Milyen HR stratégiával terveznek a vállalatok 2021-ben?
- Türelmesebbé tette az embereket a kibertérben a járvány
- A közép-kelet-európai szervezetek felismerték a digitális befektetések fontosságát
- A UPC Direct mostantól Direct One
- Másfél év kell az Európai vállalatoknak a visszaálláshoz
- Öt év alatt megduplázódott itthon az informatikusok iránti kereslet
- Az idősebb korosztályt is digitalizálta a pandémia
- Home office: még mindig sok a félmegoldás a magyar cégeknél
- Kutatás az elektronikus fizetés helyzetéről a COVID-19 világjárvány alatt
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- A magyar hölgyek körében is egyre hódítanak a podcastok!
- Fujitsu kutatás: Milyen akadályokkal szembesülnek a nők az IT-viszonteladói piacon