További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
- A fogyasztók nagy része gyakrabban vásárol online a járvány óta
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- 5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online visszaélések megelőzésére
- Beszáll a Recartba a Lead Ventures
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem
- Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál
- A járvány utáni világban kéz a kézben jár a környezetvédelem és a költséghatékonyság
- Már sosem fogunk úgy vásárolni, mint korábban
- Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- Elérte az e-kereskedelmet a második hullám!
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- Az online shopping a magyarok új hobbija
- Felmérés: A magyarok 91%-a választana környezetbarát csomagolást
- NMHH-felmérés: a netezők hetven százaléka vásárol online
- Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem
- Ez lehet a kulcsa az e-kereskedelem jövőjének
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem
- Többet és többször rendelünk online
- Szárnyra kapott a netes vásárlások piaca a járvány hatására
- Koronavírus járvánnyal kapcsolatos intézkedések az online értékesítésben
- Többen rendelnek élelmiszert online a koronavírus miatt
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
- Online vásárlás Magyarországon
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- Megbízható szállítóra vágynak az online vásárlók és eladók
- Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők
- Online okoskodó CSOK-osok változtatják meg az építőipart?!
- Évnyitó az interneten: Iskolakezdés az e-kereskedelemben
- Kelet-Közép-Európában több okostelefonos tranzakciót bonyolítanak Androiddal, mint iPhone-nal
- Milyen a hazai online vásárló?