További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- NMHH-vizsgálat az SMS-díjak miatt
- Több mint 8 milliárd forintnyi bírság 2020-ban – beszámolt a GVH
- Google ellenes GVH-eljárás: szakértői vélemény
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Mit ellenőriznek 2021-ben a fogyasztóvédelmi hatóságok?
- Példátlan bírságok a fogyasztók védelmében – évet értékelt a GVH
- Rekord nagyságú adatvédelmi bírság a GDPR megsértése miatt Magyarországon
- Influenszerek, gyermekreklámok
- Sokba kerülhetnek a megtévesztő Black Friday reklámok
- Black Friday – a GVH bírságolási ünnepnapja?
- Versenyjogi kártérítési alapok: mit tehetek, ha a GVH kartellt „fogott”?
- Erősödő fogyasztóvédelem a digitális piacokon
- Fogyasztóvédelmi tanácsok online vásárláshoz
- Látványos eredményt hoztak az e-kereskedelemben végzett fogyasztóvédelmi ellenőrzések
- Versenyjogi tudnivalók szállásfoglalás előtt, avagy hogy nyaraljunk olcsóbban?
- Először nyerte el külhoni magyar iskola a ”Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” címet
- A Telekom reagált a GVH döntésére
- Nagy igény van a fogyasztóvédők segítségére
- Most vásárol karácsonyra? Ellenőrizze, meddig viheti vissza!
- Elindult a fogyasztói panaszok elektronikus kezelési platformja
- Nincs árverseny az online szálláshelyfoglalási piacon - vizsgálódik a GVH
- Sony Pictures: a GVH engedélyezte a Viasat Hungária Zrt. felvásárlását
- 30 milliós bírság az OLX apróhirdetési oldal tulajdonosának
- Online kereskedőket diszkrimináló cégeket bírságolt a GVH
- Fogyasztóvédelmi mobilalkalmazással segítik a külföldre utazókat
- Hogyan érvényesítsük a garanciát külfödön online vásárolt termék esetén?
- Ha meghibásodik az interneten vett áru
- Új szabályozással védik a mobilosokat a szolgáltatókkal szemben
- Eljárást indított a UPC ellen a GVH
- A GVH vizsgálja a Telekom és a Telenor együttműködést
- Ötvenmillió forintra bírságolta a netrisk.hu-t a GVH
- Hatósági szerződést kötött az NMHH és a UPC
- A GVH 10 millió forintra bírságolta a Telenort megtévesztő reklámozásért
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
- Új okostelefonos alkalmazás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól
- A békéltető testület Telekom-ügyfelektől érkezett jelzéseket vizsgál
- Táblagépekre, mobiltelefonokra volt a legtöbb fogyasztói panasz decemberben
- FEOSZ: a webáruházak többsége nem ad megfelelő tájékoztatást az elállási jogról
- OFE: Megkérdőjelezhető jótállási feltételek a legnagyobb mobilszolgáltatónál
- GVH: Húszmillió forintos bírság a Magyar Telekomnak
- Tizenegymilliós bírságot rótt ki a kábelszövetségekre a GVH
- A GVH vizsgálja az online szobafoglalások piacát
- 25 milliós bírság a Vodafone-nak