További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Virtuális valóság is segíti a mérnökképzést a Bosch laboratóriumában a Debreceni Egyetemen
- Kutatás: a magyar gyerekek háromnegyede videójátékozik
- Nagyságrendileg többet költünk mobilozásra a pandémia miatt
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Kutatás a céges jelszómenedzsmentről
- Európa hogyan őrizheti meg versenyképességét a felhő terén?
- Gyakrabban használjuk az online felületeket kapcsolattartásra
- Direct One kutatás: naponta 1-3 órát töltünk a képernyő előtt
- A megváltozott fogyasztási szokások a kkv-kat sújtják
- A Cisco AppDynamics az alkalmazások használatát kutatta
- Online szakikereső a bankomtól? – a magyar ügyfelek hallatták hangjukat
- Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját
- Mi tartja még életben a vezetékes telefont?
- A munkavállalók 84%-a hibrid munkavégzést szeretne
- A vidék elektronikus fizetéssel kapcsolatos helyzetét vizsgálta az EFISZ
- A mobil- és internetbanki szolgáltatásokat hasonlított össze a Deloitte
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?
- A túl optimista felsővezetők veszélyeztethetik a digitális átalakulást
- Új kollektivizmus – vállalati célkitűzések változása a COVID-19 világjárvány hatására
- Ügyfélélmény-érettség Magyarországon
- Kutatás mutat rá, hogy káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében
- Az online térbe tolódnak a nagy beszélgetések
- Minden várakozást felülmúlt a hazai e-kereskedelem növekedése
- A digitális bajnokok a személyes pénzügyek kezelésére fókuszálnak
- A munka és a magánélet egyensúlya továbbra is a legnagyobb kihívás
- Vállalati digitalizáció: egy függőség, ami erősíti a szervezetet
- A járvány után kissé csökkenhet a távmunka szerepe
- Friss kutatás: ”Anyut” hívjuk leggyakrabban, ha tanácsra szorulunk
- A harmadik hullám visszavetette a gyors talpraállási reményeket
- Nem bíznak a fogyasztók az online szolgáltatóikban
- Az ügyfélélményt sem hagyja érintetlenül a munkaerőhiány
- Elégedett munkaerő nélkül elégedett ügyfél sincs
- Jobb ügyfélélmény, magasabb elvárások
- A fogyasztási cikkek piacán is hódít az ellátási lánc menedzselése
- A tranzakciók titkai okok és sikerek
- KPMG: az autóipar lemaradt az e-fejlesztésekben
- KPMG riport a vállalati e-készültségről