További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Az adatelemzés a biztosítók versenyelőnyének kulcsa
- Így változtak az online vásárlási szokások
- Végérvényesen átalakulhatnak a fogyasztói szokások
- Kutatás: sokkal többet ülünk a képernyő előtt, mint a járványt megelőzően
- Ezek a világjárvány hosszútávú hatásai a fogyasztókra
- A jövőbiztos energiaellátást kutatja a BME és az MVM
- Innovatív megoldásokra kényszerítette a járvány a cégeket
- Szárnyra kaptak a technológiai felvásárlások Magyarországon
- Csúcson a családi vállalkozások
- Ellentmondás az adatokban
- A magyar szülők 60%-a szabályozza, hogy gyermeke milyen videójátékot vásárolhat
- Magyarország felkerült a megújuló energia befektetések toplistájára
- Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
- Virtuális valóság is segíti a mérnökképzést a Bosch laboratóriumában a Debreceni Egyetemen
- Kutatás: a magyar gyerekek háromnegyede videójátékozik
- Nagyságrendileg többet költünk mobilozásra a pandémia miatt
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Kutatás a céges jelszómenedzsmentről
- Európa hogyan őrizheti meg versenyképességét a felhő terén?
- Könnyebb és biztonságosabb lesz a vállalati korrupció bejelentése
- Gyakrabban használjuk az online felületeket kapcsolattartásra
- Védtelenül állnak a következő online betöréssel szemben a cégek
- Direct One kutatás: naponta 1-3 órát töltünk a képernyő előtt
- Már a klímakockázatok elkerülésére készülnek a cégek
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- A megváltozott fogyasztási szokások a kkv-kat sújtják
- A Cisco AppDynamics az alkalmazások használatát kutatta
- Online szakikereső a bankomtól? – a magyar ügyfelek hallatták hangjukat
- Mi tartja még életben a vezetékes telefont?
- A munkavállalók 84%-a hibrid munkavégzést szeretne
- A vidék elektronikus fizetéssel kapcsolatos helyzetét vizsgálta az EFISZ
- A mobil- és internetbanki szolgáltatásokat hasonlított össze a Deloitte
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?
- A túl optimista felsővezetők veszélyeztethetik a digitális átalakulást
- Új kollektivizmus – vállalati célkitűzések változása a COVID-19 világjárvány hatására
- Az adatbiztonságtól való félelem gátolja az internetes banki szolgáltatások elterjedését Magyarországon
- Digitális szakemberek lesznek a jövő pénzügyesei