További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A műszaki fogyasztási cikkek piaca 2021-ben
- Fordulatokkal teli Black Friday hetek
- Így vásárolnak elektronikai cikkeket a magyarok
- 2021 első hat hónapjában a műszaki fogyasztási cikkek piaca új csúcsokat döntött
- Új lehetőségek az e-kereskedelem számára
- A statisztikák szerint a magyarok valódi e-utazókká válnak
- Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon
- GfK: a lakosság több mint fele internetezik mobilon
- Bővült a hazai IT-piac
- Nőtt a hazai online kereskedelem
- GfK: 30 százalékkal nőtt a telekommunikációs piac forgalma
- Hazánkban is egyre többen választják az online bankolást
- Vidéken egyre többet szól a rádió
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás a legelterjedtebb a hazai távközlési piacon
- Naponta kétmillióan keresik fel a világhálót
- LCD televíziók, DVD-felvevők: fellendíti-e a piacot a labdarúgó EB?
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- Megugrott a csúcstechnológiás televíziók iránti kereslet
- A GfK Hungáriáé a "Családbarát munkahely 2006" cím
- Minden harmadik európai rendelkezik internet-hozzáféréssel
- Magyarországon még nem jellemző az e-banking
- Lassan terjed az internet, de jelentősen változik a felhasználói kör összetétele
- Fél év alatt 300 ezerrel több internetező
- Felmérés az internetes bankolásról
- Synergon: e-learning megoldások a GfK Hungária részére
- Zordabb fogyasztási klíma
- Kevés a hálón a honfi
- GfK: kevesen vásárolnak az interneten
- GfK: az internet hatása a médiára
- GfK: információs társadalom - egyre tájékozottabbak az emberek
- A háztartások 70 százalékában van vezetékes telefon