További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását
- Hogyan NE veszítsünk el egy ügyfelet 10 nap alatt
- A Vaterán éli reneszánszát a szódásüveg, a gombfoci és a képeslap is
- Liferay Digital Talks: digitalizáció az online élelmiszer-kereskedelemben
- Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Mit szólnál, ha időt és pénzt spórolhatnál termék visszaküldésekor?
- Ezek a legérdekesebb 2021-es futársztorik
- Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat
- Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain
- Nő az online vásárlás iránti bizalom
- Így változtak az online vásárlási szokások
- Vásárlási kisokos a Vaterától
- A vásárlások tizede már online történik
- Még nincs késő visszavinni a felesleges karácsonyi ajándékokat
- Grandiózus karácsonya lesz az e-kereskedelemnek
- Karácsonykor se váljunk a csalók áldozatává az interneten!
- Így intézd biztonságosan a karácsonyi internetes vásárlásokat
- Így rendeltünk SZÉP-kártyával 2021-ben
- Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban
- Újabb nagy dobás a Lead Ventures-től
- Zöld e-kereskedelem: mit gondolnak a vásárlók?
- A modern, online piactér jellemzői
- Új designnal élesítették az ország legújabb online termelői piacát
- Hamarosan foodpanda lesz a NetPincérből
- Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
- A fogyasztók nagy része gyakrabban vásárol online a járvány óta
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- 5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online visszaélések megelőzésére
- Beszáll a Recartba a Lead Ventures
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- Már online is vásárolhatunk új autót
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem