További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Késleltetve jelenik meg az infláció az e-kereskedelemben
- Jobban fogy a napelem, de még többen rendeltek kandallót az eMAG-tól júliusban
- Ötszáz felett az eMAG easyboxok száma
- Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- Négyszer annyian rendelnek házhoz a kedvenceknek
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Ma van a Logisztika Napja
- Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását
- Hogyan NE veszítsünk el egy ügyfelet 10 nap alatt
- A Vaterán éli reneszánszát a szódásüveg, a gombfoci és a képeslap is
- Liferay Digital Talks: digitalizáció az online élelmiszer-kereskedelemben
- Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra
- Intralogisztikával kapcsolatos fejlesztés zárult a BME-n
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki
- Egyre több női érdeklődő a logisztikai képzések iránt
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Mit szólnál, ha időt és pénzt spórolhatnál termék visszaküldésekor?
- Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat
- Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain
- Nő az online vásárlás iránti bizalom
- Így változtak az online vásárlási szokások
- Vásárlási kisokos a Vaterától
- A vásárlások tizede már online történik
- Még nincs késő visszavinni a felesleges karácsonyi ajándékokat
- Grandiózus karácsonya lesz az e-kereskedelemnek
- Karácsonykor se váljunk a csalók áldozatává az interneten!
- Így intézd biztonságosan a karácsonyi internetes vásárlásokat
- Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban
- Újabb nagy dobás a Lead Ventures-től
- Zöld e-kereskedelem: mit gondolnak a vásárlók?
- A modern, online piactér jellemzői
- Új designnal élesítették az ország legújabb online termelői piacát
- Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
- A fogyasztók nagy része gyakrabban vásárol online a járvány óta
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- 5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online visszaélések megelőzésére
- Beszáll a Recartba a Lead Ventures
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején