További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás
- Európai szintű fulfillment központ nyílt a webáruházak számára Magyarországon
- Ez lehet az ugródeszka webáruházaknak a külföldi terjeszkedéshez
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Új világ jön a vásárlásban: nem lesznek már olyan árakciók, mint régen
- Megfordult a csökkenő tendencia, visszapattant az e-kereskedelem
- Black Friday 2022: a megélhetési válság ellenére is növekedhet a magyarok költekezési kedve
- Nagyon népszerűek a easybox csomagautomaták
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre
- A közép-kelet európai régióban a vásárlások 15 százaléka zajlik az online térben
- Borúlátóvá tette az e-kereskedőket a lassuló növekedés és a romló kilátások
- Késleltetve jelenik meg az infláció az e-kereskedelemben
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
- Szeptember 8. a Magyar E-kereskedelem Napja
- Európa legjobbjai között a Growww Digital
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- 2021: a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
- Európában is kiemelkedő a hazai e-kereskedelem bővülése 2021-ben
- 5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
- E-kereskedelmi Konferencia Visegrádon
- Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
- A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását
- A FedEx Express újabb európai piacokon vezeti be nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatását
- Glami.hu: 2022-ben a mesterséges intelligencia az egyik leginkább megtérülő befektetés a divat webshopok számára
- Közel 70 millió vásárlás pörgette tavaly az online kiskereskedelmet
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között
- A mesterséges intelligencia lehet a túlélés kulcsa a ruházati- és divat cégek számára
- GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja
- Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban