További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Ezek voltak 2022 legkeresettebb műszaki cikkei
- A fejújított műszaki eszközök is drágulnak
- Akár 100 millió forintos bevételkiesést is okozhat egy vállalatnál az IT munkaerő hiánya
- A magyar dolgozók fele nem kap béren kívüli juttatást
- A pandémia felturbózta a home office és az automatizáció forradalmát hazánkban
- A vásárlók ötöde egyáltalán nem foglalkozik a biztonsági kérdésekkel
- A plafont súrolja a hazai okostelefon-használat
- A közösségi média dezinformációi mindannyiunk jövőjét veszélyeztetik
- Veszélyben a családi vállalkozások jövője?
- PwC Vezérigazgató Felmérés: Más célok mentén tervez a vállalat mint a vezetője?
- Digitalizáció és fenntarthatóság a termelő vállalatok napirendjén
- A vállalkozásban nincs helye a politikának?
- Friss kutatás: minden 6. magyar vásárolna elektromos, vagy tölthető hibrid autót
- A cégek alábecsülik a digitalizációval járó adatbiztonsági kockázatokat
- A munkaerőpiac, ahogy a munkaadói oldal látja
- Tanulmány a hazai műszaki-elektronikai piacról
- Tízből négy magyar soha többé nem menne be a bankfiókba
- A magyar vállalatoknak is fontos az etikus működés
- Nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói
- Az adatelemzés a biztosítók versenyelőnyének kulcsa
- Kutatás: sokkal többet ülünk a képernyő előtt, mint a járványt megelőzően
- Ezek a világjárvány hosszútávú hatásai a fogyasztókra
- A jövőbiztos energiaellátást kutatja a BME és az MVM
- A műszaki fogyasztási cikkek piaca 2021-ben
- Innovatív megoldásokra kényszerítette a járvány a cégeket
- Fordulatokkal teli Black Friday hetek
- Ellentmondás az adatokban
- A magyar szülők 60%-a szabályozza, hogy gyermeke milyen videójátékot vásárolhat
- Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
- 2021 első hat hónapjában a műszaki fogyasztási cikkek piaca új csúcsokat döntött
- Új lehetőségek az e-kereskedelem számára
- A statisztikák szerint a magyarok valódi e-utazókká válnak
- Nőtt a hazai online kereskedelem