További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
- Ringbe száll az Ecommerce Hungary az át nem vett csomagok elleni harcban
- Daradics Kinga az eMAG Magyarország új ügyvezetője
- GLAMI.hu: így kerüld el a felesleges pénzkidobást Black Friday-kor
- Akciós napi fogyasztási cikkekre mentek rá az eMAG Black Friday első órájában a vásárlók
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
- 2 milliárd forint felett az első év forgalma a Rejoy.hu-nál
- Az iPhone 15 megjelenése az új és a felújított mobilok piacát is felpörgette itthon
- A GLAMI divatkereső az AI segítségével teszi kereshetővé a fenntartható divatcikkeket a webshopok kínálatában
- Mostantól a Liberty irodaházban működik az eMAG hazai központja
- Városi nő a tipikus hazai e-könyv olvasó
- Gyorsabb és hatékonyabb lett az eMAG ügyfélszolgálat a hibrid chatbot bevezetésével
- Nyakunkon az iskolakezdés, ezek a legmenőbb gyerekbarát tanszerek
- Aznapi kiszállítással és csomagautomata-szolgáltatással erősít az Euronics
- Robotoknál is megfordul az online rendelt csomagunk, mielőtt hozzánk kerül
- Kiválik a Vatera az eMAG-ból, a cégcsoport tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben
- Ventilátor helyett már klímában gondolkodnak a vásárlók
- Lovas Tamás az eMAG új marketingigazgatója
- 2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
- Itt a legnagyobb webáruházak rangsora
- Frissítette arculatát a GLAMI divatkereső
- Az eMAG legyen veled! Ezek a legnépszerűbb Star Wars termékek
- A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
- Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
- Az Alza már az Alzaboxokon keresztül is fogadja a visszárut
- Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció
- GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
- Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?
- Már van olyan magyar webshop, ahol MI készíti a termékleírásokat
- Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
- GLAMI.hu: sikeres évet zártak a divatcikk kereskedelemmel foglalkozó webáruházak
- A jó árú élelmiszereket és gépeket keresték a vásárlók 2022-ben
- Így hat a hazai webáruházakra a háború és az infláció
- Gyorsan növekvő romániai szolgáltatóval lépett partnerségre a Packeta
- Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben
- Fekete pénteki csúcs az eMAG-nál
- A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás
- Ez lehet az ugródeszka webáruházaknak a külföldi terjeszkedéshez
- Megint nagyot lép az Alza.hu
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- 2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital
- Magyar webáruházak mérkőznek meg az Ország Boltja címért