További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Saját AI-t kapnak a kis-és középvállalkozások
- A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
- Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
- Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers
- Kutatási együttműködési megállapodást kötött a Kínai Hongkong Egyetem és a Corvinus
- Űripar és mesterséges intelligencia: a Bosch szerint nélkülözhetetlen az innovatív mérnöki tudás
- Kyndryl: A MI várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban
- Egy felmérés szerint az MI és az automatikus fordítás a jövőben sem váltja ki a nyelvtanulás szükségességét
- Sokan bíznak a mesterséges intelligenciában, de érdemes figyelni a buktatókra!
- Valós környezetben tesztelhetik majd az egészségügyi MI és robotikai megoldásaikat az európai startupok és kkv-k
- Elfogadta az Európai Parlament a mesterséges intelligenciáról szóló rendeletet
- Vállalati tech az AI-on túl: az optimalizálás és a kockázatkezelés kerülnek előtérbe idén
- Mosolytervezés felsőfokon: már a fogászatban is hódít az AI
- K&H: a lakásbiztosítást is segít megkötni a mesterséges intelligencia
- A turizmust is megreformálja az AI: izgalmas magyar fejlesztést mutatnak be
- Trónkövetelők: ez a négy technológia száll versenybe a mesterséges intelligenciával 2024-ben
- Újabb SAP fejlesztések az AI korszakban való érvényesüléshez
- Az egészségügyi ágazat globális kilátásai 2024-ben
- A HONOR megmutatta az idei MWC-n a jövőt
- Az MI-vezérelt egyemberes vállalkozásoké a jövő? – izgalmas beszélgetés a Széchenyi István Egyetemen
- Csökkenő profitvárakozások az e-autóiparban
- Kell-e félteni a munkánkat az AI-tól?
- A Lenovo mindenki számára elérhetővé teszi a mesterséges intelligenciát
- Már a gyerekünk hangján követelnek tőlünk pénzt: hogyan kerülhetjük el, hogy csalók áldozatává váljunk?
- Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
- Vállalati adatokon tanított generatív AI: a jövő útja a cégeknek
- Idén négyszeresére nőtt a feltörekvő technológiák támogatottsága
- Gyorsabb és hatékonyabb lett az eMAG ügyfélszolgálat a hibrid chatbot bevezetésével
- Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
- ChatGPT mint fegyver? Az ESET szerint elhárulnak a nyelvi akadályok a csalók elől, de azért marad 10 árulkodó jel
- Tényleg szakmák szűnhetnek meg a ChatGPT miatt?
- Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért
- A Codecool programozóiskola ügyfélszolgálata is a Talk-a-Bot rendszerét használja
- Vanda már chatelni is tud
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- Mesterséges Intelligencia segíti a KPMG Legal munkáját
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik