További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen
- Az AI és a digitalizáció térhódítása a hazai vállalati pénzügyekben
- A mesterséges intelligencia segít könyvet választani a Bookline oldalán
- 2024 végére 20 nyelven lesz elérhető a Galaxy AI
- K&H: Jönnek a digitális ikrek, de mik is azok?
- Lehet tökéletes jövőnk, de csak tudatos tervezéssel érhetjük el
- A Bosch és a Richter Gedeon ipari innovációs díját nyerte el a Széchenyi-egyetem két hallgatója
- Az Uwaizy forradalmi, AI-alapú nyelvtanulási alkalmazást indít el
- Komoly átrendeződés alatt a gyógyszeripar és az egészségügyi ágazat
- Az unalom a márka halála
- Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
- Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
- Felhasználónként évente akár 250 dollárjába is kerülhet az ügyfélszolgálatoknak a jelszóvisszaállítás
- Roland Berger: Még kevés vállalat használ generatív mesterséges intelligenciát
- KPMG: Az AI megtart és felszabadít a HR területén
- Az európaiak csupán 15%-a tudja, hogyan fordíthatja az AI-t a mindennapi élet javára
- Mesterséges intelligenciával érkezik a Samsung Galaxy Tab S10 széria
- Személyre szabott oktatás az online térben? A mesterséges intelligenciával hamarosan ez is lehetséges
- Várat magára az AI-forradalom
- Az ipar digitalizációját és intelligens fejlesztését célozza a Huawei MI-stratégiája
- K&H: az óvatosság már kevés a csalókkal szemben, többre van szükség
- Együttműködési megállapodást jelentett be a SentinelOne és a Lenovo
- Magyar biotech startup került be az AWS globális AI programjába
- Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
- Szenzációs eredmény a Nemzetközi Mesterséges Intelligencia Diákolimpián
- Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
- Techóriások özönlöttek a Városligetbe
- Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő mesterséges intelligencia szolgáltatást az EY Magyarország
- Adatvezérelt, AI-alapú ügyfélélmény és döntéshozatal: a GBS jövője
- Nem féltik az állásukat a ChatGPT-től a magyar újság- és szövegírók
- A Lenovo úttörő AI-vezérelt készülékeket mutatott be az Innovation World 2024-en
- A United Call Centers lett az idei Európai Egyetemi Játékok hivatalos AI partnere
- Jelentős fejlesztési potenciál rejlik a magyar vállalatok ügyfélszolgálati folyamataiban
- Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers
- Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik