Hazánkba látogat John C. Maxwell
Konferencián ismerkedhetünk tanításaival
Már több mint 60 könyvet írt, melyek közül 15 magyarul is megjelent. John C. Maxwell, a vezetéselmélet guruja november 9-én a Magyarországra érkezik.
John C. Maxwell egyik alapgondolata, hogy „a vezetésen áll vagy bukik minden”. Hogy ez miért is van így, arra november 9-énn a magyar közönség személyesen is választ kaphat, ugyanis a vezetéselméleti szakember és lelkipásztor hazánkba látogat, és egy konferencián beszél tapasztalatairól.
Maxwell könyvei nagyon népszerűek hazánkban: már 15 könyvet fordítottak le, és november 9-én a 16. könyv is megjelenik magyarul. Természetesen, minden eddig megjelent művet megvásárolhatnak a résztvevők a konferencián, mely két részből fog állni.
Délelőtt lesz a keresztény vezetőknek szóló rész, ahol főként vallás, szemlélet kerül előtérbe, míg délután az üzleti rész jut főszerephez, és megismerkedhetünk John C. Maxwell üzleti tanításaival. A délutáni szekció mottója Maxwell egyik híres mondása: „Döntéseid határoznak meg”.
A konferencia bevételét jótékony célra fordítják: egy üdülőtábor fejlesztését finanszíroznák belőle, amely rászoruló családoknak biztosít nyaralási lehetőséget.
John C. Maxwell november 9-é-n, a Hungexpo „A” pavilonjában tartja előadásait angol nyelven, ezúttal a magyar érdeklődőknek.
Az eseményre már lehet regisztrálni a konferencia hivatalos oldalán, ahol a részletes program is megtekinthető.
Kapcsolódó cikkek
- Újra Hacktivity számos elismert előadóval
- IDC Digitális Iroda Konferencia
- Nehéz helyzetben lévő iskolák kaptak számítógépeket
- Közös stratégiaalkotás az IVSZ MENTA konferencián
- A következő generációs IBM Power8 processzor első részletei
- Számítógépes ismeretterjesztés a tirpákságról a Sóstói Múzeumfaluban
- Tehetséggondozó Tábor a Pannon Egyetemen
- Oktatásra szánt androidos táblagép az Inteltől
- Virtuális Akadémiát nyit a Microsoft
- Tudományos konferencia fúziós erőművekről, a botnetről, járműipari fejlesztésekről a BME-n
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.