Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
A díj küldetése: A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek rendszerint nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 10 éve létrehozott Marketing Diamond Awards küldetése ugyanakkor éppen az, hogy elismerje és a szakmának bemutassa a kisebb költségvetésből megvalósuló színvonalas marketingaktivtásokat is – mondja Hinora Ferenc, a szervezet elnöke.
A szövetség alapvető feladatának tekinti, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes és szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a hazai marketingszakma szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Mindez a marketing üzlettámogató funkcióját is erősíti, amely nem csak a nagyvállalatok, de a kis- és középvállalkozások életében is kulcsfontosságú szerepet tölt be. Ezért is kezeli az Magyar Marketing Szövetség kiemelt figyelemmel ezt a szakmai díjat is.
A pályázás módja & díjazás: A díj elismerő védjegyeire Magyarországon tevékenykedő ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző for- és nonprofit szervezetek egyaránt pályázhatnak, 2023. november 1. és 2024. december 31. között megvalósult marketingaktivitásaikkal. A szervezők összesen 17 alkategóriában várják a pályázatokat, amelyek három fő pályázati kategóriába vannak rendezve (stratégiai marketing, kampányok, illetve marketingmegoldások). Érdemes több pályázattal is részt venni a díjon, hiszen a két fődíj a legtöbb marketinggyémánt elismerést összegyűjtött szervezetek között talál majd gazdára: külön elismerés jár az ügynökségi oldal, valamint külön a megrendelői/ügyféloldal képviselői számára. A 2023-as pályázat során „Az Év Ügynöksége” fődíjat a Pentacom vihette haza, „Az Év Vállalata” fődíjat a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki, míg a szakmai zsűri szavazata alapján „Az Év Marketing Nagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta. A sikeres pályázatokat benyújtó szervezetek ugyanakkor nemcsak gyémánt védjegyekkel gazdagodnak, hanem a Diamond List-re is automatikusan felkerülnek. A szövetség ezen gyémántlistán szerepelteti azokat az ügynökségeket és marketingaktív vállalkozásokat, akik az elmúlt 3 évből sikeres pályázatokkal rendelkeznek. A Diamond List jelenlegi állása itt érhető el.
A pályázatok elbírálása: A Marketing Diamond Awards nemcsak küldetésében, hanem zsűrizési módszerében is egyedülálló. A benyújtott pályázatokat több mint 50 tagból álló szakmai zsűri értékeli, amelyben egyrészt helyet kapnak ügynökségi szakemberek, másrészt pedig a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs döntéshozói is. A bírálati szabályok alapján az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg a megbízói oldalt képviselő zsűritagok az ügynökségek által benyújtottakat értékelik. Fontos, hogy az előre megadott elbírálási kritériumoknak köszönhetően a pályázatok nem egymással versenyeznek, hiszen a szakmai zsűri az értékelési szempontok alapján értékeli a pályamunkákat. Az elismert szakemberekből álló grémium garanciát jelent a transzparens, hiteles bírálati folyamatra.
Pályázatok benyújtási határideje: A pályázatok benyújtására egészen 2025. január közepéig lesz lehetőség, ugyanakkor érdemes már most, a december 1-ig tartó early bird előnevezési időszakban kedvezményesen jelentkezni, hiszen a teljes pályázati anyagot így is ráérnek a nevezők 2025. január 15-ig benyújtani. Sőt, a díj korábbi éveinek pályázói külön kedvezményekben is részesülnek! További részletek elérhetőek a díj oldalán, mely megújult formában, friss tartalommal várja az érdeklődőket.
Exkluzív díjátadó & egyedülálló szakmai esemény: Az idei kiírás elismeréseinek átadására a hagyományteremtő szándékkal útnak induló Digital Marketing Forum Díjátadó Estjén kerül majd sor 2025. február 11-én, az Etele Cinemaban. Az év digitális marketing eseményén a digitális marketing legfrissebb gyakorlatait, megoldásait és az ezeket támogató technológiai alkalmazásokat mutatják be elismert hazai szakemberek. A rendezvény programját november végén jelenti be a Magyar Marketing Szövetség.
Az elmúlt évek során a nevezések száma fokozatosan növekedett, a díj tavalyi kiírására például minden eddiginél több, közel 300 pályázat érkezett be. A pályázatok folyamatosan növekvő száma, a díj iránt megmutatkozó fokozott érdeklődés igazolja az olyan platformok iránti igényt, ahol a szervezetek szakmai teljesítményét méltó módon elismerik. Örömmel látjuk, hogy a Marketing Diamond Awards ezen felül pedig még arra is teret biztosít, hogy széles körben bemutassuk, megismertessük azokat a magas színvonalú marketingmegoldásokat, amelyek kisebb költségvetésük ellenére is eredményesen szolgálják a cégek üzleti tevékenységét, fejlődését is – emeli ki Hinora Ferenc, a díjat szervező MMSZ elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
- Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
- Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
A vivo, a világ egyik legdinamikusabban növekvő okostelefon-márkája, most Magyarországra is megérkezett
A magyar piacra lépést a Dunán, a különleges atmoszférát biztosító River Diva rendezvényhajón ünnepelte meg a vivo, ahol a márka hazai partnerei és a vivo európai vezetői, köztük Changjun Li, a vivo európai vezérigazgatója, Daizhong Tian, a vivo ausztriai és magyarországi ügyvezetője, valamint Martin Wallner a vivo ausztriai és magyarországi alelnök, egyedülálló élmény keretében ismertették a vivo új terveit Magyarországon.
MediaMarkt: Rekordköltés várható Black Friday alatt
A Black Friday Magyarországon is az egyik legkiemeltebb vásárlási alkalmak egyike, de a MediaMarkt megbízásából készített legfrissebb kutatás szerint a korábbi évekhez képest átalakult az emberek hozzáállása. A felmérés – amelyet a Publicis Group Hungary finanszírozásával és a PwC kivitelezésével készített a vállalat-, azt mutatja, hogy az akciós árak kereslete továbbra is kiemelkedő, azonban maga a „fekete péntek” már egyre kevésbé bír különleges jelentőséggel.
A Seco Machine Library azonnali forgácsolási adatokat ajánl a felhasználóknak
A Seco bemutatott egy innovatív webalapú eszközt, amely termékspecifikus, azonnali, kiváló minőségű forgácsolási adatokat ajánl az ügyfeleknek a gépadataik alapján. A Seco Machine Library leegyszerűsíti az adott gépekhez megfelelő szerszámok azonosítási, beszerzési és optimalizálási folyamatát.
Januártól a 4iG Csoport 'One' márka alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait
Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.