MMSZ kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: MMSZ

Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.

Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.

Dr. Megyer Örs a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) minden évben kiosztja Tonk Emilről, a szervezet 2021-ben elhunyt egyik nagyhatású alapítójáról elnevezett Életműdíját, amellyel egy eredményes, kiteljesedett szakmai életutat ismer el. 2024-ben az elismerést Dr. Megyer Örs vehette át Hinora Ferenc elnöktől, valamint Dr. Papp-Váry Árpád nemzetközi kapcsolatokért és edukációért felelős alelnöktől, szeptember 19-én a Marketing Summit ünnepélyes Díjátadó Estjén a MÜPA-ban.

A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a jövő szakmai generációja megismerje az aktuális trendeket, kihívásokat és az arra adandó gyakorlati válaszokat. A Marketing Summit Youth, mint a jövő marketingeseinek csúcstalálkozója pedig végső soron vonzóbbá teheti a hazai márkákat és ügynökségeket is a fiatal tehetségek számára.

Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.

Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.

Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
A Magyar Marketing Szövetség elhozza a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb stratégiai, kreatív, digitális, illetve technológiai tudásbővítő kurzusokat. Az SMP Masters magyar nyelvű, programsorozat összesen 5, egyenként 2 napos tematikus kurzusból áll.

A skizofrén marketing korszaka
Bejelentették az idei Marketing Summit témáit, amely ezúttal nagyrészt az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által összeállított European Marketing Agenda pilléreire épül, így terítékre kerülnek a márkamenedzsment, a marketingtaktika, a digitalizáció, valamint az AI alkalmazásának fő kérdései. Az európai szintű felmérés eredményein túl, egy több mint 30 meghatározó hazai marketing és kommunikációs szakemberből álló programalkotó grémium véleménye is támogatta az idei program összeállítását.

2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén megújítja képzési rendszerét, amely keretén belül szakmai partnerével, az SMP Magyarországgal közösen elhozza a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb stratégiai, kreatív, digitális, illetve technológiai tudásbővítő kurzusokat, amelyek sikeres elvégzése egyedülálló módon szakmai minősítést is jelent a 2024 őszén induló SMP licencprogram keretén belül. Az MMSZ megújuló edukációs kínálatának első elemei a május elején induló SMP Marketing Masters kurzusok, amelyeket a hazai marketing és kommunikációs szakma elismert vállalati szakemberi tartanak.

Marketing és kommunikációs trendek 2024
A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár nyolcadik alkalommal gyűjti össze azt, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Tizenegy, különböző szektorokból érkező hazai marketing és kommunikációs döntéshozó nyolc kérdéscsoport mentén, összesen huszonöt témakörben összegezte azt, hogy hogyan reagálhatunk eredményesen a fogyasztói, technológiai, gazdasági és a társadalmi környezet aktuális kihívásaira.

Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
A European Marketing Confederation (EMC) örömmel jelentette be, hogy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 11. tagként csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek kohéziós európai hálózatához.

Dr. Törőcsik Mária a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) amellett, hogy évente díjazza a legkiválóbb marketing és digitális megoldásokat, a szervezet legfontosabb elismerését, a Tonk Emil Életműdíjat is kiosztja az eredményes szakmai életutak méltatásául. A 2023-as díjazott, Dr. Törőcsik Mária számára Hinora Ferenc az MMSZ elnöke, valamint Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést a szeptember 14-i Marketing Summit keretében, a Várkert Bazárban.

Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
Meghatározó márkákkal együttműködve, elismert hazai és nemzetközi előadókkal, két nagy arénában, több mint 1000 marketingkommunikációs és üzleti döntéshozót, valamint szakembert vár idén a Marketing Summit szeptember 14-én a budapesti Várkert Bazárban. A csúcstalálkozó fókuszában a mesterséges intelligencia térhódítása, digitális és technológiai megoldások, az emberi kreativitás fontossága, valamint üzleti és szakmai trendek állnak.

Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata
Megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata. A több mint 30 éve elkötelezett munkát végző szakmai szervezet új tagozata egyben a társadalmi szerepvállalás és az értékteremtő, tudatos kommunikáció melletti kiállás. Mivel a vásárlások 85%-ában nők a döntéshozók, és a nők fogyasztói szokásai merőben mások, mint a férfiaké, a jövőben különös figyelemmel segíti a tagozat azokat a cégeket, akik női célcsoportra értékesítenek, kommunikálnak.

Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. „Az Év Marketingnagykövete” címet pedig a Pentacom ügynökség érdemelte ki a 29 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján.

2022-ben is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
Early bird kedvezménnyel indul a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 15-én. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) immáron nyolcadik alkalommal keresi az elmúlt év legjobb marketingmunkáit, hogy a hagyományokhoz híven idén is átadja „Az Év Ügynöksége 2022” és „Az Év Megbízója 2022” díjakat. A szövetség tizenkét kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2021. november 1. és 2022. december 31. között valósultak meg.

Dr. Fazekas Ildikó kapta a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) orientációs értékteremtése keretében minden évben elismeri és bemutatja a legsikeresebb marketingvezetőket, az év legkiválóbb marketing és digitális megoldásait, illetve kampányait, valamint a legjobb városmarketing projekteket. Az MMSZ Tonk Emil Életműdíj ugyanakkor a szakmai szervezet egyik legfontosabb díja, hiszen azzal egy kiteljesedett, a marketingszakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat ismerünk el – mondja Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Az idei díjazott számára a szervezet elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést múlt hét csütörtökön, a Várkert Bazár színpadján.

Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
Szeptember 15-én, múlt hét csütörtökön exkluzív körülmények között, széleskörű programmal szervezték meg az idei Marketing Summitot a Várkert Bazárban, ahol soha ennyi szakember nem gyűlt még össze a rendezvény több mint 30 éves fennállása alatt. A nagyszabású üzleti és szakmai esemény lehetőséget teremtett arra, hogy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a partnerei, valamint a teljes szakmai közösség együttesen álljon ki a marketing értékteremtő szerepei mellett, hiszen a marketing nélkülözhetetlen a gazdasági, társadalmi és környezeti kihívások kezelésében.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját
Az ESET, a világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalata elnyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját az ESET HOME Security Essential megoldásával. Ez a rangos elismerés az ESET HOME Security Essential for Windows kiemelkedő teljesítményét és megbízhatóságát díjazza, amely hatékony védelmet nyújt a felhasználóknak a kiberfenyegetések széles skálájával szemben.
Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak
Idén február 11-én ismét megrendezésre kerül a Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day), amely 2009 óta minden évben figyelemfelhívó céllal zajlik. Az esemény célja, hogy hangsúlyozza a tudatos és biztonságos online jelenlét fontosságát, különösen a fiatalabb generációk számára. A Yettel ProSuli és a DUE Médiahálózat az eseményhez kapcsolódóan idén második alkalommal indítja el az országos Nagy Diák TudatosNet tesztet, mely játékos formában mérheti fel a fiatalok online tudását, és segít megismerni az aktuális online veszélyekkel szembeni helyes válaszokat.