NRC kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: NRC
![](/download/viewattach/152781/1/40/1783740-988630969.jpg)
A Fujitsu bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit Európában
A Fujitsu bejelentette, hogy az európai piacot támogató első két Near Response Centere (NRC) megnyitásával bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit. A spanyolországi és észtországi új központ az ügyfelek üzleti kihívásaira és a digitális átalakulás támogatására összpontosító, magasan képzett és gyorsan elérhető tanácsadókkal egészíti ki a vállalat meglévő outsourcing-erőforrásait.
![](/download/viewattach/148731/1/40/1672229-2069726121.jpg)
Bővült az online megkötött biztosítástípusok köre a KPMG és az NRC felmérése szerint
Egyre népszerűbb az online biztosításkötés, bizonyos típusok esetében azonban sokan még most is ragaszkodnak a személyes interakcióhoz a tanácsadóval illetve az ügyintézővel – egyebek mellett ezt állapította meg a KMPG és az NRC kutatása. A válaszadó ügyfelek csaknem fele kötött már valamilyen biztosítást online, legalábbis ezt gondolja magáról akkor is, ha a kötés folyamatában a biztosító képviselője végig támogatta. Akárhogy is történt, a magukat online biztosítást kötőknek vallók rendkívül elégedettek a szolgáltatással, és szívesen kötnének újabb biztosítást „online”. Ez pedig lehetőség a biztosítóknak, amit érdemes kihasználni.
![](/download/viewattach/148190/1/40/1657055-2122366208.jpg)
A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), az NRC és a CXPA Hungary egy évvel ezelőtt CX&Research néven közös együttműködést kezdett. A CXPA Hungary és az NRC 2022-ben újra felmérte a magyarországi vállalatok ügyfélélmény érettségét. Az NRC kutatásából kiderült, hogy töretlenül növekszik a kimagasló ügyfélélmény iránti vágy: cégvezetők, és a vásárlók számára is megkerülhetetlen fogalommá nőtte ki magát.
![](/download/viewattach/147189/1/40/1628829-474224898.jpg)
Tízből négy magyar soha többé nem menne be a bankfiókba
Minden második ügyfél szerint bankban ügyet intézni ma már olyan, mint postán feladni a sárga csekket. Bár nagy részük jól eligazodik az online folyamatokban, 52 százalékuk szerint azért a digitális térben is jól jönne a személyes segítség, amikor elakadnak. Ha bármilyen ügyet el tudnának intézni okostelefonon vagy laptopjukon keresztül, többé be sem tennék a lábukat a bankba – mutat rá a Comnica és az NRC országos online lakossági kutatása.
![](/download/viewattach/129239/1/40/1212226-1501322516.jpg)
Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink
A 18-59 éves, személygépjárművel rendelkező, autópálya matrica vásárló lakosság 30 százaléka választ valamilyen alternatív vásárlási módot a hagyományos, korábban megszokott benzinkúton történő matrica beszerzése helyett. A fogyasztók egyre inkább bíznak az online felületekben és a telefonos alkalmazásokban, még mindig a megszokás, a kényelem és a gyors ügyintézés a vezető döntési tényezők az útdíj vásárlás során- világít rá az OTP Mobil kutatása.
![](/download/viewattach/127159/1/40/1177401-2122334444.jpg)
A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
Egyöntetű a vélekedés, hogy a fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, mely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció (16-37 évesek) körében.
![](/download/viewattach/123446/1/40/1107545-705003595.jpg)
Megszokás vagy praktikusság?
Jóllehet még mindig a benzinkúton történő vásárlás a legnépszerűbb módja az autópálya matricák beszerzésének, a kényelmi szempontok úgy, mint az egyszerűség és a gyorsaság miatt ma már jelentős az a vásárlói kör, amely az elektronikus eszközökön és okostelefonon veszi meg a matricáját.
![](/download/viewattach/121066/1/40/1067459-1516644669.jpg)
Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra
Az iskolás gyerekek szüleinek 27 százaléka akar műszaki cikket venni a tanévkezdés kapcsán, de közel felük még 20.000 forintot sem szánna a kiszemelt műszaki cikkre – derült ki a Media Markt és az NRC Médiakutató közös, nyári kutatásából.
![](/download/viewattach/118989/1/40/1025306-782575501.jpg)
Te mennyire vagy onlány?
Népszerű az online vásárlás, de még mindig inkább az áruházakat választják a magyar nők, ha műszaki cikkeket keresnek. A férfiak körében népszerűbbek a webáruházak, de a nagyobb beruházások alkalmával – mint például a televíziók – ők is inkább a hagyományos utat járják – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából.
![](/download/viewattach/109663/1/40/817493-511605668.jpg)
A gyorsan merülő mobil zavarja leginkább a felhasználókat
Az okostelefonnal rendelkezők számára a legnagyobb problémát az akkumulátor rövid üzemideje okozza az NRC szerint. Sokan panaszkodnak a túlárazott modellek miatt is, az 50 év feletti internetezők kétharmada pedig még mindig nem használ okostelefont.
![](/download/viewattach/105589/1/40/742419-1858364616.jpg)
A Laurel kapta az NCR idei régiós díját
Rangos elismerést kapott Cipruson egy magyar informatikai vállalkozás. Az NCR kasszagyártó EMEA régiós díját vehette át Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. Az elismerést azok az együttműködő partnerek kapják, amelyek hatékonyan hozzájárulnak, hogy az NCR az adott régióban sikeres legyen.
![](/download/viewattach/103615/1/40/preview-264555707.jpg)
Közösségi élet a Facebookon túl
A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.
![](/download/viewattach/97535/2/40/560391-1355353634.jpg)
Kik alkotják a nem internetezők táborát?
Bár a lakosság nagy része már használja az internetet, még így is akadnak sokan, akik még nem mélyedtek bele a világháló rejtelmeibe. Köztudott, hogy főként a fiatal korosztály lóg a neten, de végzettség szerinti eltérések is mutatkoznak – derül ki az NRC felméréséből.
![](/download/viewattach/96421/1/40/534634-819059245.jpg)
Nem vagyunk őszinték a neten
Bizony internetezés közben sokak orra megnőhetne, ugyanis a G-Data és az NRC adatai világosan alátámasztják, hogy elég sok mindenről füllentünk a világhálón.
![](/download/viewattach/94492/1/40/486732-822348651.jpg)
Személyesebb lett a megújult NetPanel.hu
Felhasználókra szabott funkciókkal és arculati változtatásokkal frissítette online piackutatási paneljét az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. Az új honlapon külföldi és belföldi híreket, a saját fiókban pedig személyre szóló információkat olvashatnak a felhasználók.
![](/download/viewattach/81870/1/40/264980-2036463620.jpg)
A Windows csak frissen jó
A magyar internetező nők 34%-a, a férfiaknak pedig 21%-a nem frissíti a Windowst, mert nem ért hozzá, nem érdekli, vagy saját a bevallása szerint nincs rá lehetősége. Ők azok, akik hiába használnak vírusirtót, előbb-utóbb megfertőzik számítógépüket.
A női jelszavak könnyebben megfejthetők
Az ESET Software megbízásából az NRC által januárban elvégzett kutatás bizonyította azt a vélekedést, hogy a magyar felhasználók jelentős része könnyen feltörhető jelszavakat használ levelezésének védelmére. A legegyszerűbb jelszavakat a nők alkalmazzák. 27%-uk szimpla számsort vagy betűsort - mint a „levelezes” vagy az „123456” - használ jelszóként, míg férfiak esetében ez az arány 19%. Ugyanakkor a férfiak 36%-a már betűket és számokat (például „sanyi1982”, „baba12”) is alkalmaz jelszavában, míg a nőknek csak 31%-a teszi ezt meg. Kis- és nagybetűket a nők 18%-a, a férfiaknak pedig 24%-a használ.
![](/download/viewattach/80422/1/40/255036-1963406232.jpg)
Kinevezések az NRC marketingkutatónál
Az elmúlt évek technológiai fejlődése az online marketingkutatások lehetőségeit is kibővítette, melyek jobb kihasználása érdekében az NRC frissítette szervezeti struktúráját, és fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre.
![](/download/viewattach/78590/1/40/239894-1358455446.jpg)
Hirdess online, megmondom, kit értél el
Az NRC és az Adverticum közösen, VMR-AdProfile néven egy új, böngésző alapú szoftveres mérési rendszert indított el azért, hogy a hirdetők, a médiatulajdonosok és az ügynökségek médiatervezői az eddig megszokott adatok mellé a hirdetési kampány által elért célcsoport demográfiai összetételéről is fontos adatokat kaphassanak, segítve ezzel a hirdetőket céljaik elérésében.
![](/download/viewattach/76003/1/40/preview-301827571.jpg)
Mindent az internetező nőkről
Tovább folytatja célcsoport kutatásait az NRC Kft. A VMR.women felméréssel most a nőket vonta vizsgálat alá a piackutató cég.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.