NRC kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: NRC
A Fujitsu bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit Európában
A Fujitsu bejelentette, hogy az európai piacot támogató első két Near Response Centere (NRC) megnyitásával bővíti digitális átalakulást támogató tanácsadási képességeit. A spanyolországi és észtországi új központ az ügyfelek üzleti kihívásaira és a digitális átalakulás támogatására összpontosító, magasan képzett és gyorsan elérhető tanácsadókkal egészíti ki a vállalat meglévő outsourcing-erőforrásait.
Bővült az online megkötött biztosítástípusok köre a KPMG és az NRC felmérése szerint
Egyre népszerűbb az online biztosításkötés, bizonyos típusok esetében azonban sokan még most is ragaszkodnak a személyes interakcióhoz a tanácsadóval illetve az ügyintézővel – egyebek mellett ezt állapította meg a KMPG és az NRC kutatása. A válaszadó ügyfelek csaknem fele kötött már valamilyen biztosítást online, legalábbis ezt gondolja magáról akkor is, ha a kötés folyamatában a biztosító képviselője végig támogatta. Akárhogy is történt, a magukat online biztosítást kötőknek vallók rendkívül elégedettek a szolgáltatással, és szívesen kötnének újabb biztosítást „online”. Ez pedig lehetőség a biztosítóknak, amit érdemes kihasználni.
A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), az NRC és a CXPA Hungary egy évvel ezelőtt CX&Research néven közös együttműködést kezdett. A CXPA Hungary és az NRC 2022-ben újra felmérte a magyarországi vállalatok ügyfélélmény érettségét. Az NRC kutatásából kiderült, hogy töretlenül növekszik a kimagasló ügyfélélmény iránti vágy: cégvezetők, és a vásárlók számára is megkerülhetetlen fogalommá nőtte ki magát.
Tízből négy magyar soha többé nem menne be a bankfiókba
Minden második ügyfél szerint bankban ügyet intézni ma már olyan, mint postán feladni a sárga csekket. Bár nagy részük jól eligazodik az online folyamatokban, 52 százalékuk szerint azért a digitális térben is jól jönne a személyes segítség, amikor elakadnak. Ha bármilyen ügyet el tudnának intézni okostelefonon vagy laptopjukon keresztül, többé be sem tennék a lábukat a bankba – mutat rá a Comnica és az NRC országos online lakossági kutatása.
Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink
A 18-59 éves, személygépjárművel rendelkező, autópálya matrica vásárló lakosság 30 százaléka választ valamilyen alternatív vásárlási módot a hagyományos, korábban megszokott benzinkúton történő matrica beszerzése helyett. A fogyasztók egyre inkább bíznak az online felületekben és a telefonos alkalmazásokban, még mindig a megszokás, a kényelem és a gyors ügyintézés a vezető döntési tényezők az útdíj vásárlás során- világít rá az OTP Mobil kutatása.
A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
Egyöntetű a vélekedés, hogy a fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, mely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció (16-37 évesek) körében.
Megszokás vagy praktikusság?
Jóllehet még mindig a benzinkúton történő vásárlás a legnépszerűbb módja az autópálya matricák beszerzésének, a kényelmi szempontok úgy, mint az egyszerűség és a gyorsaság miatt ma már jelentős az a vásárlói kör, amely az elektronikus eszközökön és okostelefonon veszi meg a matricáját.
Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra
Az iskolás gyerekek szüleinek 27 százaléka akar műszaki cikket venni a tanévkezdés kapcsán, de közel felük még 20.000 forintot sem szánna a kiszemelt műszaki cikkre – derült ki a Media Markt és az NRC Médiakutató közös, nyári kutatásából.
Te mennyire vagy onlány?
Népszerű az online vásárlás, de még mindig inkább az áruházakat választják a magyar nők, ha műszaki cikkeket keresnek. A férfiak körében népszerűbbek a webáruházak, de a nagyobb beruházások alkalmával – mint például a televíziók – ők is inkább a hagyományos utat járják – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából.
A gyorsan merülő mobil zavarja leginkább a felhasználókat
Az okostelefonnal rendelkezők számára a legnagyobb problémát az akkumulátor rövid üzemideje okozza az NRC szerint. Sokan panaszkodnak a túlárazott modellek miatt is, az 50 év feletti internetezők kétharmada pedig még mindig nem használ okostelefont.
A Laurel kapta az NCR idei régiós díját
Rangos elismerést kapott Cipruson egy magyar informatikai vállalkozás. Az NCR kasszagyártó EMEA régiós díját vehette át Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. Az elismerést azok az együttműködő partnerek kapják, amelyek hatékonyan hozzájárulnak, hogy az NCR az adott régióban sikeres legyen.
Közösségi élet a Facebookon túl
A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.
Kik alkotják a nem internetezők táborát?
Bár a lakosság nagy része már használja az internetet, még így is akadnak sokan, akik még nem mélyedtek bele a világháló rejtelmeibe. Köztudott, hogy főként a fiatal korosztály lóg a neten, de végzettség szerinti eltérések is mutatkoznak – derül ki az NRC felméréséből.
Nem vagyunk őszinték a neten
Bizony internetezés közben sokak orra megnőhetne, ugyanis a G-Data és az NRC adatai világosan alátámasztják, hogy elég sok mindenről füllentünk a világhálón.
Személyesebb lett a megújult NetPanel.hu
Felhasználókra szabott funkciókkal és arculati változtatásokkal frissítette online piackutatási paneljét az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. Az új honlapon külföldi és belföldi híreket, a saját fiókban pedig személyre szóló információkat olvashatnak a felhasználók.
A Windows csak frissen jó
A magyar internetező nők 34%-a, a férfiaknak pedig 21%-a nem frissíti a Windowst, mert nem ért hozzá, nem érdekli, vagy saját a bevallása szerint nincs rá lehetősége. Ők azok, akik hiába használnak vírusirtót, előbb-utóbb megfertőzik számítógépüket.
A női jelszavak könnyebben megfejthetők
Az ESET Software megbízásából az NRC által januárban elvégzett kutatás bizonyította azt a vélekedést, hogy a magyar felhasználók jelentős része könnyen feltörhető jelszavakat használ levelezésének védelmére. A legegyszerűbb jelszavakat a nők alkalmazzák. 27%-uk szimpla számsort vagy betűsort - mint a „levelezes” vagy az „123456” - használ jelszóként, míg férfiak esetében ez az arány 19%. Ugyanakkor a férfiak 36%-a már betűket és számokat (például „sanyi1982”, „baba12”) is alkalmaz jelszavában, míg a nőknek csak 31%-a teszi ezt meg. Kis- és nagybetűket a nők 18%-a, a férfiaknak pedig 24%-a használ.
Kinevezések az NRC marketingkutatónál
Az elmúlt évek technológiai fejlődése az online marketingkutatások lehetőségeit is kibővítette, melyek jobb kihasználása érdekében az NRC frissítette szervezeti struktúráját, és fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre.
Hirdess online, megmondom, kit értél el
Az NRC és az Adverticum közösen, VMR-AdProfile néven egy új, böngésző alapú szoftveres mérési rendszert indított el azért, hogy a hirdetők, a médiatulajdonosok és az ügynökségek médiatervezői az eddig megszokott adatok mellé a hirdetési kampány által elért célcsoport demográfiai összetételéről is fontos adatokat kaphassanak, segítve ezzel a hirdetőket céljaik elérésében.
Mindent az internetező nőkről
Tovább folytatja célcsoport kutatásait az NRC Kft. A VMR.women felméréssel most a nőket vonta vizsgálat alá a piackutató cég.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.