Adverticum kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Adverticum
Idén 20 éves az Adverticum
Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.
EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól
EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.
Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása
Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni.
Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere
DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe
Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.
Itt a reklám, hol a reklám?
Az elmúlt időszakban a reklámpiac elkezdett reagálni a hirdetésblokkolók egyre növekvő mértékű használatára. Ez a terjedő „trend” ugyanis az oldalak bevételeit csappantja meg, hiszen köztudott, hogy a reklámok képezik a bevételek igen nagy részét. A nyomtatott lapokból nem tudjuk egy installálásra kiiktatni a minket zavaró reklámokat, így hát marad az online médiapiac, amely áldozatul esik a hirdetésblokkolóknak.
Megduplázta az AdServerben felár nélkül kiszolgált fájlok méretét az Adverticum
Ezentúl akár 300 Kbyte is lehet azoknak a hirdetési kreatívoknak a fájlmérete, amelyeket Magyarország piacvezető médiaoldali adserver szolgáltatója felár nélkül szolgál ki. Az eddigi 160 Kbyte-os mérethatár megduplázásával az Adverticum jelentős árcsökkentést hajtott végre az interaktív hirdetéskiszolgálási piacon.
A Marquard Média saját online hirdetéskiszolgálásra vált
2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához.
Új lendület a mobilhirdetési-piacon
A nemzetközi mobilhirdetési-hálózat szervezésére márciusban alapított SmartAdNetwork Kft. (SmartAd) megállapodást írt alá a Madhouse mobil adnetwork üzemeltetőjével arról, hogy a jövőben a Madhouse a SmartAd keretében folytatja a mobilhirdetések szervezésével, értékesítésével, mobil adnetwork kiépítésével kapcsolatos tevékenységét.
Sikeres online hirdetés-hatékonysági projektet zárt az Adverticum
Az Adverticum Zrt-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „Új innovatív online hirdetés-hatékonysági vizsgálatok fejlesztése” című projekt. A támogatásnak köszönhetően új mérő és hatékonyság vizsgáló eszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje
Az Adverticum Zrt.-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „A munka és a magánélet összehangolását segítő munkahelyi kezdeményezések támogatása az Adverticum Zrt.-nél” című projekt. A cég az Európai Szociális Alapból 9 958 897 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a projekt megvalósítására.
Big Data, Smart Data, Smart Information – innováció a hirdetések hatékonyságának mérésében
Az Adverticum Zrt. teljesen átalakította statisztika rendszerét. A nagy mennyiségű adat és kiszolgálás hívta életre a projektet, melynek célja többek között a korszerű statisztikai adatok mellett a hirdetéshatékonysági vizsgálatok biztosítása és egy rugalmasan skálázható rendszer megalkotása volt.
Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
Új mérőeszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.
Szutor Ferenc az IAB Hungary elnökségében
Szutor Ferencet, az Adverticum vezérigazgató-helyettesét az IAB Hungary elnökségének tagjává választották. A 2013. november 17-én lezajlott választásokra az elnökség két tagjának távozása miatt volt szükség.
Szervezetfejlesztés az Adverticumnál
Az Adverticum Zrt. a folyamatos megújulás és a hatékony működés érdekében szervezetfejlesztést hajt végre, amelynek keretében Szutor Ferenc kereskedelmi igazgató, általános vezérigazgató-helyettesi kinevezést kapott.
Új mobil hirdetési sablonok az Adverticum AdServerében
Négy új mobil display sablonnal gazdagodott az Adverticum AdServere, amelyek segítségével egyszerűen valósíthatók meg az IAB Mobile Rising Stars formátumoknak megfelelő, látványos és egyedi mobil hirdetések.
Bővül az Adverticum
Április elejétől új munkakörrel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali adszerver szolgáltatója, az Adverticum. Az új termékmenedzseri feladatkört a magas szintű ügyfél kommunikáció további fejlesztése érdekében hozták létre. A termékmenedzseri pozíciót a vállalat eddigi support csoportvezetője, Szűcs Barbara Liza tölti be.
Külföldi piacokon erősít az Adverticum
A horvátországi Oglasnik és a szerbiai Infostud online kiadó vállalatok is az Adverticum AdServerét választották több milliós látogatottságú online portfolióik hirdetéseinek menedzselésére. Magyarország piacvezető médiaoldali adszervere szolgálja ki ezentúl az Infostud tíz weboldalából és az Oglasnik csoport öt médiumából álló felületeinek hirdetéseit.
A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között
Az IAB Hungary az Internet Hungary keretében díjazta az elmúlt 15 év online reklámpiacának fejlődésére legnagyobb hatással bíró szakembereket. Az IAB Hungary a tagsága körében meghirdetett szavazáson a három legtöbb szavazatot kapott online szakembert díjazta. A jelölés folyamán tetszőleges számú szakembert lehetett jelölni. A három díjazott 35 jelöltből került ki és nyerte el legmeghatározóbb személyiség címet.
Adverticum AdServer: The show must go on
Hogyan is fog ez kinézni? Mielőtt kinyomtatnánk egy szöveget, vagy táblázatot, megnézhetjük a nyomtatási képet előre, de hasonló funkciókat az online szolgáltatásokban nemigen találunk, lehetetlen is lenne mondjuk egy Google keresésénél előre betekinteni a találati oldalra... Most mégis egy ilyen betekintési lehetőségről adhatunk hírt: az Adverticum Showroomban a hirdetéstervezők előre megnézhetik, hogy miképp is mutatnak majd bannereik a weboldalakban.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!